אלוט תקשורת תצטרף לבורסה בתל-אביב במסגרת הרישום הכפול טקס פתיחת מסחר ייערך במרכז המבקרים של הבורסה ב-20 בדצמבר, 2010

הודעה לעיתונות
02/12/2010
 
בוסטון, מסצ'וסטס – 29 בנובמבר, 2010 - אלוט תקשורת בע"מ (NASDAQ: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות להפקת הכנסות וייעול שירותים עבור ספקי התקשורת בפס רחב –  נייד ונייח – הודיעה שהבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה את הרישום הכפול של מניות החברה למסחר, החל מיום ה-21 לדצמבר 2010, לפי הסימול "אלטת". המניות הרגילות של החברה ימשיכו להיסחר בד בבד בנאסדק (NASDAQ GM). החברה תמשיך להיות כפופה לכללי וחוקי NASDAQ ורשות ני"ע האמריקאית
(Securities and Exchange Commission), ולא יוטלו עליה דרישות רגולציה נוספות, וזאת על פי תיקון בחוק ניירות ערך שנכנס לתוקף ב- 2000.
 
הנהלת החברה תשתתף בטקס פתיחת המסחר ב-20 לדצמבר 2010, בשעה 9:30 בבוקר, במרכז המבקרים של הבורסה ברחוב אחד העם 54, תל אביב.  מר רמי הדר, מנכ"ל ונשיא החברה, ונחום פלק, סמנכ"ל הכספים של החברה, יישאו דברים ויענו על שאלות המשתתפים.
 
"אנו מברכים את אלוט לרגל הצטרפותה לקבוצת חברות ההיי-טק הדואליות ההולכת וגדלה בבורסה בתל-אביב", מסרה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה. "הבורסה הינה הבית לחברות הייטק ישראליות בצמיחה. אלוט מצטרפת לכ-140 חברות טכנולוגיה הרשומות בבורסה, דבר המעיד על מעמדה האיתן של הבורסה בענפי ההיי-טק והביוטק. אנו בטוחים שהרישום הכפול יאפשר לאלוט להגביר את חשיפתה למשקיעים ישראלים, להרחיב את שעות המסחר בהן מנייתה נסחרת, ולהקל על גישת המשקיעים למניותיה."
 
"אנו שמחים להצטרף לבורסה בתל-אביב ברישום כפול", ציין רמי הדר. " על אף ששקלנו  צעד זה גם בעבר, לאחרונה אנו עדים לגידול משמעותי בהתעניינות בנו בקרב משקיעים מוסדיים ישראלים. אנחנו מאמינים שבעזרת הרישום הכפול נרחיב את חשיפתנו לקהילת המשקיעים הישראלים ונספק למשקיעים אירופאים גישה למסחר במניותינו בשעות העסקים הרגילות שלהם."
 
מניית אלוט, על פי שווי שוק של כ- 180 מיליון דולרים, צפויה להיכלל במדדים הבאים: תל-טק 15, יתר 50, ת"א כללי ויתר ת"א, באמצעות "המסלול המהיר" של הבורסה. מסלול זה מאפשר לחברות דואליות להיכנס למדדים זמן קצר לאחר רישומן למסחר בבורסה.
 
המסחר בבורסה  בתל-אביב מתנהל בימים א' עד ה', בין השעות 9:45 בבוקר עד 16:30 אחה"צ (שעון ישראל), להוציא מועדי חופשות של הבורסה.
 
מסלקת הבורסה מחוברת אלקטרונית ל- Depository Trust Company  חברת בת של ה-Depository Trust & Clearing Corporation   על-מנת להחיש ולהוזיל את תהליך סליקת ניירות הערך הרשומים גם בבורסה בתל-אביב וגם בבורסות בארה"ב. 
 
למידע נוסף אודות אלוט תקשורת: www.allot.com