הגב' חני שטרית בך מונתה לסמנכ"ל בכיר ומנהלת המחלקה הכלכלית

הודעה לעיתונות
05/06/2011
 
דירקטוריון הבורסה אישר את מנויה של הגב' חני שטרית בך לסמנכ"ל בכיר ומנהלת המחלקה הכלכלית. חני תחליף בתפקידה את רונית הראל בן-זאב, אשר שמשה בתפקיד מאז שנת 1994 והתמנתה לאחרונה לתפקיד מנכ"לית חברת הדירוג P&S מעלות.
שטרית בך, ילידת 1959, הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. היא הצטרפה לסגל הבורסה בשנת 1986, לאחר ששמשה 3 שנים ככלכלנית ביחידת  המחקר של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל.

מאז שנת 1994 מנהלת שטרית בך את יחידת ההנפקות במחלקה הכלכלית. במסגרת זו הייתה שותפה, בין היתר, להובלת שינויים בהנחיות הרישום וליווי הליכי חקיקה הקשורים לניירות הערך; טיפלה בשוק תעודות הסל ואגרות החוב המובנות מאז הקמתו והייתה אחראית לטיפול בתשקיפי ההפרטות הגדולה. כמו כן ייצגה את הבורסה בוועדה לבחינה והסדרה של פעילות קרנות נדל"ן (REIT).   
       
מנכ"ל הבורסה, אסתר לבנון, הודתה לרונית על תרומתה לבורסה בשנים בהן שימשה בתפקיד , ואיחלה לה הצלחה בהמשך דרכה. לבנון ברכה את חני שטרית בך עם כניסתה לתפקיד ואמרה " בשנות העבודה של חני בבורסה עמדתי מקרוב על יכולותיה הגבוהות הן בתחום המקצועי והן בתחום הניהולי. אין לי ספק כי יכולות אלה, לצד ההכרות העמוקה של חני עם עולם ההנפקות והחברות הנסחרות, יתרמו רבות להרחבת מעגל החברות הרשומות בבורסה ולפיתוח שוק ההון."  לבנון נפרדה מרונית הראל בן-זאב המסיימת תקופה של למעלה מעשרים שנות עבודה בבורסה ואמרה  "לרונית זכויות רבות בבניית הבורסה והתפתחותה במרוצת השנים. רונית שימשה כסמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית מאז 1994 והיתה שותפה למהלכים המרכזיים שביצעה הבורסה, בעיקר בתחום רישום ניירות ערך והקשר עם החברות הציבוריות. רונית זוכה להערכה רבה בשוק ההון ואנו שמחים על קידומה לתפקיד החדש ובטוחים שתעשה בו חייל".   

 
בתמונה: חני שטרית בך. קרדיט לצלם: משה שי.