קורס שני של "אנליזה וניתוח חברות Health Care" ייפתח בלהב

הודעה לעיתונות
25/03/2012
 
במאי הקרוב יפתח קורס נוסף של "אנליזה וניתוח חברות Health Care", וזאת לאור הצלחת המחזור הראשון של הקורס שהתקיים בשנה שעברה. הקורס פותח על ידי להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב בשיתוף הבורסה לניירות ערך. המנהל האקדמי של הקורס הוא ד"ר איתי קמה, מומחה לחשבונאות והערכות שווי, בליווי וייעוץ מקצועי של אלה אלקלעי, מנהלת הפיתוח העסקי של בית ההשקעות אי.בי.אי ורות אלון,  שותפה בצוות הרפואי של קרן הון הסיכון פיטנגו.
 
בשנים האחרונות צוברת תעשיית מדעי החיים מקום משמעותי יותר ויותר בכלכלה העולמית בכלל, ובכלכלה הישראלית בפרט. מטרת תוכנית ייחודית זו היא העשרת הידע של המשתתפים בה והכשרתם לעסוק באנליזה של חברות בתחום מדעי החיים. התוכנית מקנה ידע במושגי הבסיס וכלים פיננסיים מקצועיים לביצוע ניתוח והערכות שווי של חברות בתחום. בין המרצים בקורס אנשי אקדמיה, רופאים, חוקרים, מנהלים וכן רואי חשבון העוסקים בעריכה וניתוח דוחות כספיים של חברות בתחומים אלו. התוכנית מיועדת למנהלי מחלקות מחקר, אנליסטים, למשקיעים מוסדיים המשקיעים בתחום ולמנהלים העוסקים בתחום.
 
נושאי הלימוד העיקריים: תחום מדעי החיים: מושגי יסוד ▪ תהליך פיתוח תרופה ▪ תהליך פיתוח מוצר - מכשור רפואי ודיאגנוסטיקה ▪ פטנטים - בתחום הפארמה ובתחום המכשור הרפואי ▪ רגולציה, אישורי ה- FDA, EMEA, יפן ושווקים מתפתחים, Reimbursement - בתחום הפארמה ובתחום המכשור הרפואי ▪ מבנה השווקים ▪ Health Care-תחום הפיננסיים: ניתוח דוחות כספיים של חברות ▪ מתודולוגיות שונות להערכות שווי בדגש על חברות בתחום ▪ ניתוח מעשי  של חברות בתחום.
 
"בבורסה בתל-אביב רשומות כ-60 חברות ביומד (ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי ועוד), מספר גבוה באופן מוחלט לעומת בורסות אחרות בעולם." מסרה חני שטרית-בך, סמנכ"ל בכיר ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך. "נתון זה מעמיד את הבורסה של תל-אביב בנקודת פתיחה טובה להיהפך למרכז ביומד בינלאומי ועל כן משקיעה הנהלת הבורסה מאמצים בחיזוק הידע בתחום, והרחבת החשיפה של החברות הנסחרות בה."
 
אודי אהרוני, מנכ"ל להב: "ההתפתחות הענפה של התחום המורכב של מדעי החיים, מחייבת את אנשי המקצוע בקהילת שוק ההון להבין אותו היטב. התוכנית הנה נדבך נוסף בידע ובכלים אותם אנו מפתחים לתחום ניהול מדעי החיים. השותפות של להב בתוכנית זו עם הבורסה העוסקת ברישום ובמסחר של חברות בתחום הינה שותפות טבעית בין שני גורמים מובילים שמטרתה לקדם את התחום לטובת המשק כולו". 
 
לאתר הקורס ולהרשמה, לחץ כאן.

לפרטים נוספים :
  • להב: אורי קורל, מנהל תקשורת שיווקית - oric@lahav.ac.il , 03-6405851
  • הבורסה לני"ע: אורנה גורן, ס' מנהלת יחידת השיווק והדוברות - ornag@tase.co.il , 03-5677405