Israel Opportunity 2013 כנס המשקיעים ה-12 של הבורסה בלונדון יתקיים ב- 13 ביוני, 2013

הודעה לעיתונות
07/05/2013
 
הבורסה לניירות ערך תקיים זו הפעם ה-12 את "Israel Opportunity", כנס  משקיעים השנתי בלונדון, בשיתוף שגרירות ישראל בלונדון והארגון לעידוד יחסים עסקיים ישראל-בריטניה (UK Israel Business)
 
הכנס מפגיש מנהלי חברות ישראליות מובילות עם גופי השקעה מרכזיים באירופה במטרה לחשוף את הפוטנציאל הטמון בהשקעה בשוק ההון והמשק הישראלי.
 
פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, יישא את הרצאת הפתיחה בה יסקור את הכלכלה הישראלית. כמו כן יציג בכנס פיליפ הארלה מחברת הייעוץ הבינלאומית "מקנזי".
 
השנה משתתפות בכנס 6 חברות בורסאיות הכלולות במדד ת"א-25 וכן במדדים של MSCI ו- FTSE. החברות והדוברים הם:
בנק הפועלים - יאיר סרוסי, יו"ר
בנק לאומי - דוד ברודט, יו"ר
גזית גלוב - חיים כצמן, יו"ר
טבע - איל דשא, סמנכ"ל כספים
כיל - אלי עמית, סמנכ"ל בכיר לכלכלה
מלאנוקס טכנולוגיות - איל וולדמן, מנכ"ל
 
"כנס לונדון הוא מסורת שאנו גאים בה." מסרה מנכ"ל הבורסה אסתר לבנון. "הוא משתלב במגמה להעמקת הפעילות הבינלאומית של הבורסה ומהווה הזדמנות לחשוף את החברות הישראליות בפני משקיעים זרים. השנה, על רקע המאמצים שלנו להכליל את ישראל במדד MSCI Europe, אנו רואים חשיבות מיוחדת להעלאת המודעות באירופה לכלכלת ישראל ולאפשרויות ההשקעה בה."
 
במהלך הביקור בלונדון הוזמנו נציגי החברות והבורסה לקחת חלק בטקס פתיחת מסחר בבורסה של לונדון, וכן להשתתף באירוע ערב שמארגנת UK Israel Business Council לקהילת שוק ההון בלונדון. לנציגי החברות יאורגנו גם מפגשים אישיים עם משקיעים פוטנציאליים.