מר יוסי ביינארט – מנכ"ל הבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
31/10/2013
 
דירקטוריון הבורסה אישר בישיבתו היום (חמישי, 31.10.2013)  את מינויו של מר יוסי ביינארט לתפקיד מנכ"ל הבורסה. מר ביינארט  יחליף את גב' אסתר לבנון הפורשת בסוף השנה.
 
מר ביינארט מביא לתפקיד ניסיון בינלאומי וניהולי בסביבה תחרותית ועתירת רגולציה המחייבת תפיסת עולם מתקדמת, חדשנות ויצירתיות, ויכולת תכנון אסטרטגי וביצוע. למר ביינארט הבנה מעמיקה בשיטות מסחר וסליקה, והוא משמש כיום כנשיא ומנכ''ל NADEX .The North American Derivertives Exchange
 
במחצית יולי 2013 הודיעה מנכ"ל הבורסה כי תפרוש מתפקידה בסוף השנה, ומיד לאחר מכן החלה לפעול ועדת האיתור בראשותו של ד"ר רון מלכא, מ"מ יו"ר דירקטוריון הבורסה. בוועדה היו חברים הדירקטורים החיצוניים לינדה בן שושן, גתית גוברמן, יצחק חלמיש וברכה ליטבק, ונציג בנק הפועלים זאב חיו. את עבודת הוועדה ליוו מר איציק שורקי וגב' אורלי קורן כמשקיפים מטעם רשות ני"ע.
 
ועדת האיתור קבלה פניות רבות של מועמדים ראויים לתפקיד, וקיימה הליך מיון מוסדר, יסודי, ענייני וללא פניות בליווי מקצועי של חברת ההשמה "עמדה" וליווי משפטי של עו"ד אריאלה להב.
 
עם אישור הדירקטוריון למינוי הודה ד"ר רון מלכא לחברי הועדה, לעו"ד להב ולצוות "עמדה" ומסר בשם הדירקטוריון: "אנו  מאחלים למר ביינארט הצלחה ומאמינים כי הוא מביא לתפקיד בשורה חדשה. למר ביינארט ניסיון וכישורים מתאימים לעמוד באתגרים הגדולים הניצבים בפני הבורסה בעת הזו. דירקטוריון הבורסה, הנהלתה ועובדיה, מספקים תמיכה מקצועית ואנושית לתנופת השינוי הצפויה לבורסה בשנים הקרובות, אותה יוביל המנכ"ל החדש."
 
עם ההודעה על המינוי מסר מר ביינארט: "אני מודה לדירקטוריון הבורסה על האמון שנתן בי. הבורסה היא גורם מרכזי ומשמעותי בשוק ההון  ובכלכלת ישראל , ואני מאמין כי יחד עם סגל הבורסה, הנהלתו והדירקטוריון נצליח לעמוד במשימות החשובות המוטלות על כתפינו."