שוק ההון מקבל את פני מנכ"ל הבורסה החדש ביינארט מ"מ יו"ר הבורסה ד"ר רון מלכא: "מדובר בשעת כושר – פעילים, רגולטורים, חברי הבורסה והנהלתה, שמוכנים לשתף פעולה ולאחד כוחות כדי לפרוץ קדימה למחוזות ולהישגים חדשים"

הודעה לעיתונות
13/01/2014
 
דירקטוריון הבורסה ערך ביום חמישי (9.1.14) אירוע לציון כניסתו לתפקיד של מנכ"ל הבורסה החדש, יוסי ביינארט ולפרידה מהמנכ"לית היוצאת, אסתר לבנון ומהמשנה למנכ"ל הבורסה, יוני שמש. 
האירוע נערך במעמד יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר; הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, דורית סלינגר; מ"מ יו"ר דירקטוריון הבורסה, ד"ר רון מלכא; מנכ"ל בנק ישראל, חזי קאלו; יו"ר ועדת האיתור לבחירת יו"ר הבורסה לני"ע, ברכה ליטבק ובהשתתפות בכירים במשק הישראלי ובשוק ההון.
ד"ר רון מלכא ציין את תרומתה של אסתר לבנון לפיתוח הבורסה, בירך את ביינארט והבטיח את סיוע הדירקטוריון: "הצלחתך - הצלחתנו" הוא ציין.
פרופ' שמואל האוזר בירך את לבנון על שנים של עשייה וציין את תרומת הנהלת הבורסה, עובדיה והדירקטוריון.
"יש לנו בורסה טובה" הוסיף האוזר "שהיא נכס לאומי וזה הזמן להפוך אותה לטובה יותר. על ביינארט מוטל להוביל מהפכה חדשה".
המנכ"ל החדש של הבורסה, יוסי ביינארט אמר: "העובדים, ההנהלה, הדירקטוריון והרשות – כולם נתנו לי סיוע וכתף. יחד נצעיד את הבורסה למחוזות טובים".
המנכ"לית היוצאת אסתר לבנון נפרדה והודתה על "תקופה מופלאה בה זכיתי, בזכות הנהלה ועובדים נהדרים, להוביל את המהלך של מחשוב מלא של הבורסה בתל אביב ולמצב אותה על המפה העולמית כבורסה מובילה".