יואב שלוש מצטרף לדירקטוריון הבורסה

הודעה לעיתונות
14/05/2014
 

הועדה הציבורית למינוי דירקטורים חיצוניים מינתה את יואב שלוש לדירקטור חיצוני בדירקטוריון הבורסה לניירות ערך.
 
יואב שלוש הינו אחת הדמויות המרכזיות בתעשיית ההייטק הישראלית, ומשמש מאז אמצע 2012 כיו"ר משותף באיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) יחד עם ד"ר בני זאבי. מאז שנת 2001 מנהל שלוש את קרן ההון סיכון "אביב ונצ'רס" ושותף בכל מרכיבי ניהול הקרן – גיבוש אסטרטגיה, גיוס כספים ואיתור השקעות. הוא חבר דירקטוריונים ומשקיף בחברות הפרוטפוליו של הקרן. יואב שלוש מכהן כיום כדירקטור בצ'ק פוינט וכיהן בעבר כיו"ר דירקטוריון במספר חברות ציבוריות הנסחרות בבורסות בעולם, ביניהן: דמאטק (לונדון), רוזטה ג'נומיקס (נאסדק) ורוזטה גרין (תל-אביב). בין השנים 1996-2001 היה נשיא ומנכ"ל "סאיטקס" והוביל בהצלחה את הבראת עסקי הליבה של החברה ואת בניית פעילותה בתחום הדפוס הדיגיטלי. לפני מינויו לנשיא ומנכ"ל החברה, שימש במספר תפקידי סמנכ"ל בסאיטקס, והיה אחראי לגיבוש ויישום אסטרטגיה להתמחות בתחום הדפוס הדיגיטלי ולפעילות החברה ביפן. בשנת 2010 הוכתר שלוש בתואר "אחד מ-50 הבוגרים ששינו את העולם" על ידי INSEAD, האוניברסיטה הצרפתית שבה סיים לימודי מנהל עסקים.
 
עם ההודעה על המינוי מסר אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה:  "אני שמח על הצטרפותו של יואב שלוש לדירקטוריון. יואב הוביל חברות רבות בתהליכי גיוס הון והנפקה, והוא מביא הכרות עמוקה עם חברות פוטנציאליות, כפי שהוגדרו בתכנית העבודה של הבורסה. אני בטוח כי ניסיונו המקצועי ויכולותיו האישיות יתרמו רבות לקידום התהליכים המאתגרים שיוביל הדירקטוריון בשנים הקרובות".
 
 
הועדה למינוי דירקטורים חיצוניים פועלת על פי חוק ניירות ערך. בראש הועדה עומד השופט (בדימוס) אורי גורן, וחברים בה יו"ר רשות ניירות ערך, יו"ר הבורסה לניירות ערך, ודיקאן הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב.
 
 
 יואב שלוש