הנהלת קבוצת דלק פתחה את המסחר הבוקר לרגל הנפקת אגרות חוב במערכת רצף מוסדיים

הודעה לעיתונות
21/05/2014
 
הבוקר פתחו את המסחר בבורסה הנהלת קבוצת דלק לרגל הצלחת הנפקת איגרות חוב של אבנר ודלק קידוחים.
 
שותפויות הגז השלימו גיוס של 2 מיליארד דולר, עם ביקושי יתר בהיקף של 13.5 מיליארד דולר, ממשקיעים בינ"ל וישראלים. האג"ח יירשמו במערכת המסחר ב"רצף מוסדיים".
 
הבעלים של קבוצת דלק, יצחק תשובה: ״ההנפקה נועדה לממן את פיתוח מאגר לוויתן והביקושים האדירים בהנפקה מעידים על האמון הרב של השווקים הזרים בעתיד של לוויתן. אנו ממשיכים במרץ בפיתוח של המאגר בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן. המשימה החלה".
 
יו״ר דלק קידוחים ומנכ״ל אבנר, גדעון תדמור אמר: "ההנפקה שברה שיאים – ומהווה הבעת אמון יוצאת מן הכלל של המשקיעים הזרים והמקומיים בכלכלת מדינת ישראל, בבורסה ובקבוצה. אנחנו חושבים כמה צעדים קדימה. היום, לאחר הגיוס, אנחנו יכולים להמשיך במרץ בפיתוח לוויתן כעוגן אסטרטגי למדינת ישראל, לשוק המקומי ולאזור כולו״.
 
מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט אמר: "ההנפקה של דלק היא הוכחה לכך שכשרוצים משהו, זה אפשרי. זו הנפקה של כ- 2 מיליארד דולר באגרות חוב, והיא מאפשרת למשקיעים המוסדיים באירופה, ובארה"ב להשתתף במסחר בה. נציגי רשות ניירות ערך והבורסה עשו רבות על מנת לאפשר מסחר ייחודי מסוג זה. אנו נמשיך לפעול להגדלת אפשרויות ההשקעה בבורסה ולקידום המסחר במוצרים חדשים".
 

 
מימין לשמאל: משנה למנכ"ל דלק קידוחים, יוסי גבורה; ​יו"ר דירקטוריון קבוצת דלק, גבי לסט; יו"ר דלק קידוחים ומנכ"ל אבנר, גדעון תדמור; מנכ"ל דלק קידוחים, יוסי אבו; הבעלים של קבוצת דלק, יצחק תשובה, מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט; שי אדלר, יועץ פיננסי לדלק קידוחים ואבנר.


 



מימין לשמאל: חני שטרית-בך, סמנכ"ל בכיר ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה; משנה למנכ"ל דלק קידוחים, יוסי גבורה; מנכ"ל דלק קידוחים, יוסי אבו; יו"ר דירקטוריון קבוצת דלק, גבי לסט; יו"ר דלק קידוחים ומנכ"ל אבנר, גדעון תדמור; מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט; הבעלים של קבוצת דלק, יצחק תשובה; חיה תשובה; אסי ברטפלד, מנכ"ל קבוצת דלק; עידן וולס, מנכ"ל קבוצת תשובה.

​​