חברי הנהלת האוניברסיטה העברית פתחו את המסחר לרגל 90 שנה להיווסדם

הודעה לעיתונות
18/05/2015
 
נשיא האוניברסיטה העברית פרופ׳ מנחם בן ששון, יו״ר חבר הנאמנים מר מיקי פדרמן, חברי הנהלת האוניברסיטה וסטודנטים למנהל עסקים, חשבונאות וכלכלה, פתחו את המסחר בבורסה לרגל 90 שנה להיווסדה של האוניברסיטה העברית בירושלים.
 
באירוע השתתף גם רמי לוי, חבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה, והבעלים והיו״ר של חברת רמי לוי הבורסאית - החברה הירושלמית הבולטת במדד ת״א-100.

נשיא האוניברסיטה, פרופ' מנחם בן ששון אמר כי: "לפני 90 שנה נוסד בירושלים הסטארט אפ של הסטארט אפ ניישן, האוניברסיטה העברית".

מנכ״ל הבורסה, יוסי ביינארט, בוגר האוניברסיטה העברית ציין כי "למרות שהבורסה לניירות ערך יושבת בתל-אביב, היא הבורסה של מדינת ישראל כולה, ויש לה קשרים הדוקים עם מוסדות האקדמיה. הוא ציין גם כי יש לו זיקה אישית מיוחדת לאוניברסיטה העברית, שאביו שימש בה כפרופ' להיסטוריה והוא גדל במסדרונותיה".
 
בתמונה 4090 משמאל לימין:
פרופ' מנחם בן ששון, נשיא האוניברסיטה; מיקי פדרמן, יו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; גב' בילי שפירא, מנכ"ל וסגן נשיא האוניברסיטה; יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה; פרופ' צבי וינר, ראש ההתמחות במימון וד"ר קרן בר-חוה, ראש החוג לחשבונאות.
 
בתמונה 4147:
פרופ' מנחם בן ששון, נשיא האוניברסיטה; רמי לוי, מנכ"ל רשת חנויות רמי לוי ונמנה על חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה והסטודנטים למנהל עסקים, חשבונאות וכלכלה באוניברסיטה העברית.
התמונות ללא תמורה כספית. קרדיט לצלם: גיא אסייג.