הנהלת חברת MannKind פתחה את המסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
28/10/2015
 

​הבוקר (28.10.15) התקיים טקס פתיחת מסחר של חברת MANNKIND לרגל הצטרפותה לבורסה לניירות ערך במסגרת הרישום הכפול במעמד הנהלת החברה והנהלת הבורסה.

חברת MannKind הינה חברת ביופרמצבטיקה המתמקדת בפיתוח ומיסחור של מוצרי ריפוי מחלות כגון סוכרת, סרטן ומחלות אוטואימוניות. המוצר המוביל של החברה הינו AFREZZA – משאף אינסולין לחולי סוכרת, אשר קיבל אישור FDA ביוני 2014. יתרונו בכך שהמטופל צורך את האינסולין הדרוש לו לפני הארוחה באמצעות משאף ולא בזריקה, והוא נספג בדם במהירות.
 
יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך אמר כי "ישראל היא הבית של חברות הטכנולוגיה והביומד, והבורסה עושה מהלכים רבים לעודד ולקדם חברות ציבוריות בתחום. למאנקיינד קשר ישראלי רב שנים, ואין ספק שאלפרד מאן עומד מאחורי פיתוחים ופריצות דרך בתחום המכשור הרפואי. אני מקווה ומאמין כי רישומה למסחר של מאנקיינד בתל-אביב הוא חלק מחיזוק הקשר שלה לישראל, וכי היא תשקיע כאן ותפתח קשרים עם קהילת הביומד הישראלית".
 
מתיו פפר, סגן נשיא וסמנכ"ל הכספים בחברת מאנקיינד, אשר עלה לבמה ולחץ על כפתור פתיחת המסחר, הוסיף  "אני גאה ושמח להיות בישראל ולרשום את מאנקיינד למסחר בבורסה של תל אביב. זהו צעד ראשון של החברה בישראל המשקף את כוונתנו לקיים קשר ארוך טווח עם שוק ההון הישראלי וענף הביומד המקומי. מאנקיינד הצליחה לקדם מוצר לאורך כל שלבי הפיתוח עד קבלת אישור השיווק והגעה לשוק. היכולת שלנו לספק אינסולין באמצעות משאף הינה טכנולוגיה מהפכנית ואני תקווה כי שיתוף הפעולה שלנו עם חברת סאנופי יביא את בשורת המשאף גם לטובת חולים בישראל בקרוב. בדעתנו להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה הייחודית גם להתוויות רפואיות נוספות".     

 

בתמונה מימין לשמאל:
דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות;  אמנון מנדלבאום -  מנכ"ל בבנק ההשקעות Sunrise Securities אביגיל שנהב- טל,  מנהלת מדור בכירה ביחידת ההנפקות; יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה; מתיו פפר, סגן נשיא וסמנכ"ל כספים של חברת MannKind, אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה.

צילום: קובי קנטור


טקס פתיחת מסחר של חברת MANNKIND