גל לנדאו-יערי מונתה למשנה למנכ"ל ו-COO בבורסה לניירות ערך; תוביל את המערך התפעולי והביצועי השוטף לנדאו-יערי מכהנת כחברת הנהלה, סמנכ"ל בכיר ומנהלת הסיכונים הראשית של הבורסה.

הודעה לעיתונות
29/11/2015
 

דירקטוריון הבורסה אישר ביום חמישי (26.11.15) את מינויה את גל לנדאו-יערי למשנה למנכ"ל ול-COO
Chief Operations Officer. לנדאו-יערי תשמש כראש מטה ותהיה אחראית על ניהול המערך התפעולי והביצועי של הבורסה. מינוי COO, לראשונה בבורסה בתל אביב, נובע מהתרחבות המשימות והנושאים שמקדמת הבורסה, בפרט בכל הנוגע ליישום מהלכים להגדלת היקפי המסחר ומספר החברות הנסחרות. בדומה לתפקיד הקיים בבורסות מובילות בעולם, COO הבורסה תהיה אמונה על ניהול שגרת הבורסה, ובכלל זה כלל התהליכים השוטפים, וכן הוצאה לפועל ומיסוד  תהליכים חדשים כפי שיקבעו על ידי המנכ"ל.

גל לנדאו-יערי מכהנת מאז יולי 2014 כחברת הנהלה, סמנכ"ל בכיר ומנהלת הסיכונים הראשית של קבוצת הבורסה. במהלך כהונתה הובילה גל מספר תהליכים משמעותיים לעתידה של הבורסה, ביניהם הקמת מחלקה ותשתית רוחבית לניהול סיכונים כמנוף להרחבת הפעילות עסקית של הבורסה בצורה מאוזנת, הובלת תהליכי התאמה לרגולציה ולסטנדרטים הבינלאומיים בתחומי המסחר והסליקה ועדכון מודל הביטחונות של מסלקת מעו"ף. טרם הצטרפותה לבורסה, ניהלה את מחלקת התכנון של קבוצת הבנק הבינלאומי, את המחלקה לניהול סיכונים של הקבוצה. לנדאו-יערי הינה בעלת תואר שני במנהל-עסקים עם התמחות במימון וחשבונאות מהמכללה למנהל ותואר שני במשפטים עם התמחות במשפט מסחרי ודיני ניירות ערך מאוניברסיטת תל-אביב.

מר יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה, בירך את לנדאו-יערי על מנויה ואיחל לה הצלחה. ביינארט מסר כי: "הבורסה נמצאת בתנופת עשייה וניצבת בפני אתגרים רבים ומורכבים בעלי השפעה על כלל השוק והכלכלה הישראלית. מינויה של גל לתפקיד נובע מהרצון שלנו להוביל מהלכים עמוקים ויסודיים, בד בבד עם המחויבות להמשך תפעול אופרטיבי ברמה הגבוהה ביותר והצורך בחיזוק היכולת שלנו להוציא שינויים לפועל. אני משוכנע כי יכולותיה הגבוהות של גל יסייע לנו רבות בקידום תהליכים משמעותיים יחד עם הדירקטוריון, הנהלת הבורסה, ועובדיה".
 
 
 
                                           גל לנדאו-יערי 
                            התמונה ללא כל תמורה כספית
                                   קרדיט לצלם: יריב דגן