אביליטי מצטרפת לבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
10/01/2016
 

אביליטי אינק. (נאסד"ק: ABIL), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת מודיעין חדשניים ברחבי העולם, הודיעה היום שהבורסה לניירות ערך בתל-אביב אישרה את רישומן למסחר של מניותיה, וכי המסחר במניות צפוי להיפתח ביום שלישי, 12 בינואר 2016, תחת הסימול "אביל". בהתבסס על שווי השוק הנוכחי של החברה (כ- 250 מיליון דולר), צפויות מניות החברה להיכלל במספר מדדים של הבורסה לני"ע בת"א בהם ת"א-75 ות"א-100, במסגרת המסלול המהיר ביום 31/01/16.

אנטולי חורגין, מנכ"ל אביליטי ציין: "כחברה שהבסיס שלה הוא בישראל, אנו שמחים על הרישום הכפול של מניותינו בבורסה בתל-אביב. הרישום למסחר יאפשר למשקיעים ישראלים לקחת חלק בסיפור של אביליטי, סיפור של חדשנות ומקוריות ישראלית".
מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט אמר: "אנו מקדמים בברכה את פניה של אביליטי לרישום הכפול בבורסה. אביליטי מצטרפת לשורה של חברות הרשומות ברישום כפול אשר נהנות מיתרונות בולטים, דוגמת חשיפה מוגברת למשקיעים ישראלים, מוסדיים ופרטיים כאחד, והרחבת שעות המסחר".

אודות אביליטי אינק  
​אביליטי אינק היא בעלת המניות היחידה של חברת אביליטי תעשיות תוכנה ומחשבים בע"מ, אשר נוסדה בשנת 1994 ומקום מושבה בתל-אביב. אביליטי היא ספקית מובילה של פתרונות תקשורת מודיעין חדשניים לסוכנויות ממשלתיות, צבאות, רשויות אכיפת חוק ובטחון פנים ברחבי העולם. אביליטי מציעה מגוון רחב של פתרונות חוקיים בתחום הניטור, מעקב, פענוח, סייבר ומיקום. פתרונותיה של החברה מותקנים במעל 50 מדינות ברחבי העולם.

מידע נוסף אודות אביליטי ניתן למצוא באתר האינטרנט שלה: http://www.interceptors.com