מטומי מדיה גרופ מצטרפת לבורסה בתל אביב במסגרת הרישום הכפול

הודעה לעיתונות
08/02/2016
 

​קבוצת מטומי מדיה (LSE:MTMY), אחת החברות המובילות בעולם בפרסום מבוסס ביצועים, מודיעה כי קיבלה את אישור הבורסה לניירות ערך בת"א לרשום כפול של מניותיה בבורסה בתל אביב, בנוסף לרישום הקיים בבורסה הראשית של לונדון.  מטומי מעריכה כי מניותיה יחלו להיסחר בבורסה בת"א בקרוב.
הבורסה מעריכה כי בכפוף לעמידת מניית מטומי בתנאי הסף של המדדים, במועד העדכון הרבעוני הקרוב המניה תצורף למדדים: ת"א-מאגר, ת"א יתר-מאגר ות"א יתר- 50, טק עלית, בלו טק וטכנולוגיה.

עופר דרוקר, מנכ"ל מטומי, מסר: "אנו שמחים וגאים להודיע על הרישום הכפול בבורסה בת"א. מטומי מודה לבורסה לני"ע בת"א על צירופה לרשימת החברות שנרשמו לאחרונה ברישום כפול. רישום זה מאפשר לחברה להרחיב את בסיס המשקיעים, לשפר את הנזילות ואת מחזורי המסחר של מניות החברה. הצמיחה העסקית המתמשכת של החברה, בשילוב הרישום הכפול יגבירו את  העניין ווהשאת הערך לבעלי מניות ותיקים וחדשים. אנו מאמינים כי הקבוצת מטומי ממוצבת היטב מקצועית, טכנולוגית ותפעולית, באופן שיגביר צמיחתנו ויחזק אף יותר מעמדנו המוביל בתעשיה".

יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בת"א, מסר: "אנו מברכים את מטומי על הצטרפותה לבורסה בת"א ומודים לה על האמון שנתנה בנו. אנו מאמינים כי חברות ישראליות בעלות נוכחות גלובאלית צריכות להיות בעלות נוכחות גם כאן, בבית. זה חשוב הן לחברה עצמה והן לבורסה ולכלכלה הישראלית. המסחר בתל-אביב יחשוף את החברה לציבור המשקיעים הישראלי וירחיב את מעגל המשקיעים שלה והגורמים החשופים לפעילותה. אנו שמחים על כך שיותר ויותר חברות טכנולוגיה ישראליות מבינות את הערך הכלכלי שבמסחר בת"א ונמשיך לפעול במרץ כדי להביא לבורסה עוד חברות ישראליות הרשומות למסחר בארה"ב ובלונדון".

מטומי הנסחרת בבורסת לונדון עוסקת בפרסום מבוסס ביצועים במספר ערוצי מדיה דיגיטליים: מובייל, ווידאו רשתות חברתיות, דיספליי, email, search marketing, ומוניטיזציה של דומיינים. מטומי מציעה למפרסמים ושותפי מדיה את האפשרות להניב תוצאות בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי הלקוח, כלומר התשלום מתקבל רק אם מטומי עמדה בתוצאות אשר נקבעו מבעוד מועד. למטומי מעל ל- 5,000 לקוחות בתחומי פעילות שונים ב-100מדינות והיא מעסיקה כ-400 עובדים ברחבי העולם.
 
לחברה ניסיון מוכח רב שנים בהטמעת חברות בערוצי מדיה שונים. בשנתיים האחרונות רכשה מטומי ארבע חברות שלהן יכולות פרוגרמטיות (קנייה או מכירה של שטחי פרסום באמצעות מערכות ממוחשבות המנוהלות באופן אוטומטי ובזמן אמת) אשר הוטמעו בהצלחה רבה. הרכישה האחרונה עליה הודיעה החברה הינה Optimatic, חברת פרסום מובילה בתחום הווידאו שנרכשה בנובמבר 2015 ומעצימה את יכולות החברה בתחום הווידאו הדיגיטלי ומגדילה את נוכחות החברה בתחום המובייל ווידאו. באפריל 2015 מטומי רכשה שליטה של 70% בחברת Avenlo, המתמחה בשיווק באמצעות דוא"ל ומודעות מותאמות ללקוח מבוססי דאטה , באוקטובר 2014 רכשה מטומי את חברת Mobfox, המהווה את פלטפורמת ניהול מדיית המובייל של מטומי, שהכנסותיה ברבעון הרביעי של שנת 2015 זינקו בקרוב ל-200% לכ-7.12 מיליון דולר, לעומת הכנסותיה אשתקד. באותה שנה, בחודש יוני נרכשו 50% נוספים מחברת Team Internet העוסקת במונטיזציה של דומיינים ומטומי עלתה לאחזקה של 70% בחברה.

לאחרונה פרסמה החברה תוצאות ראשוניות לשנת 2015 ובמסגרתן אשרה את העמידה ביעד ה- Ebitda המתואם בטווח של 25.7 – 25.3 מיליון דולר* כפי שפרסמה בהודעתה מה-28 באוגוסט 2015 . כמו כן, החברה הודיעה כי היא מצפה בשנת 2015 להכנסות בטווח של 259 - 256 מיליון דולר*.

בשנת 2015 ההכנסות מתחום המובייל היוו כ-30% מסך הכנסות החברה ועלו לכ-78.2 מיליון דולר בהשוואה לכ-39.1 מיליון דולר בשנת 2014. ההכנסות פעילות הווידאו צמחו ב-51% לסך של כ-60 מיליון דולר  לעומת כ-39.7 מיליון דולר בשנת 2014. ההכנסות הקבוצה המבוססת על פעילות פרסום פרוגרמטי היוו קרוב ל-60% בשנת 2015 וצמחו ב-33% בכל ערוצי המדיה לעומת שנת 2014. ההכנסות מדומיין מוניטיזיישן צמחו ב-23% לסך של כ-54.2 מיליון דולר לעומת 44.1 מיליון דולר בשנת 2014**.

יש לציין כי תוצאות המחצית השנייה של שנת 2015 משקפות גידול מואץ ביחס לתוצאות שהציגה החברה במחצית הראשונה של השנה ובראייה קדימה לשנת 2016 החברה צופה להמשיך לראות את השינוי המהיר בתעשייה ומאמינה כי פעילות המובייל והווידאו, הנתמכים על ידי יכולות פרוגרמטיות, הם מנועי צמיחה חזקים שיסייעו לבסס את מטומי כמובילת שוק.

* מבוסס על תוצאות ראשוניות, לא מבוקרות, המאחדות את מלוא פעילויות הקבוצה למעט תוצאות שני 
  חודשים בחברת Optimatic. החברה מצפה כי התוצאות של אופטימטיק בחודשיים האחרונים של שנת
  2015 יהיו כדלקמן: רווח של כ- 12 מיליון דולר, EBITDA  של כ- 300 אלף דולר.
** מטומי רכשה את השליטה בחברת Team Internet  ביוני 2014.
אודות מטומי מדיה גרופ 
קבוצת מטומי מדיה בע"מ (ׁLSE:MTMY) היא אחת החברות המובילות בעולם בפרסום מבוסס ביצועים. החברה, שעובדת באמצעות טכנולוגיה פרי פיתוחה, רשתות חברתיות, פלטפורמות מובייל ועוד, מציעה למפרסמים, שותפי מדיה ומפתחים את האפשרות להניב תוצאות חסרות סיכון ומבוססות ביצועים, בנקודת מגע יחידה עבור שמונה ערוצי מדיה הדיגיטליים. פתרונות השיווק של מטומי כוללים: הצגת מודעות, פרסום בווידאו, רשתות חברתיות ובמובייל, שיווק באמצעות email, search marketing ואופטימיזציה של מנועי חיפוש, פלטפורמת מטבע וירטואלית ומוניטיזציה של דומיינים.