הבוקר פתחה חברת אנטרופי את המסחר בבורסה לרגל השקת מודל הערכת סיכון ממשל תאגידי

הודעה לעיתונות
21/02/2016
 

גל סטאל, יו"ר אנטרופי שירותי מחקר, אמרה כי: "הדירוג נותן כלים למוסדיים לנהל השקעות ולתמחר סיכונים בצורה יעילה יותר. כל גוף מוסדי יכול לבחור מתוך הדירוג את נושאי הממשל התאגידי החשובים בעיניו ולהתאים את מדיניות ההשקעות שלו בהתאם להעדפותיו – הכל במתכונת של Custom-made. בתקופה כזו, בה חשוב לשמור על החברות בבורסה בתל-אביב ולהקל היכן שניתן, הדירוג מאפשר להגן על הציבור ולחזק את הממשל התאגידי בלי כפייה אלא על-ידי דיאלוג ובניית אמון".

אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה, אמר כי: "הבורסה הינה פלטפורמה המשרתת את החברות הנסחרות והמשקיעים כאחד.  מטרתה להיות מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית והאינטרס שלה הוא זהה לאינטרס של הציבור - שוק יעיל ונוח לגיוס הון מצד אחד ומקום המקנה לציבור החוסכים אפשרויות השקעה מגוונות ונזילות מצד שני. לצורך כך, ישנה חשיבות ברגולציה, אך ראוי כי הרגולציה תתאים את עצמה למאפיינים של שוק ההון המקומי, על מנת לאפשר זאת. אנו סבורים כי יש מקום וצריך לעשות שינויים עמוקים יותר ברגולציה. כמובן שזה דורש מהחברות הנסחרות לפעול ולהתנהל על פי ממשל תאגידי תקין ואנו מקווים כי השקת הדירוג של חברת אנטרופי היום לממשל תאגידי בחברות, ימריץ את החברות לעשות זאת". 

לוחצים על הכפתור מימין לשמאל: יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה; מתי אהרון, סמנכ"ל אנטרופי שירותי מחקר; גל סטאל, יו"ר אנטרופי שירותי מחקר; ענת גואטה, מנכ"לית אנטרופי שירותי מחקר; ח"כ אלי כהן, סיעת כולנו ואמנון נויבך, יו"ר דריקטוריון הבורסה.
 
קרדיט לצלם: גיא אסייאג

חברי הנהלת חברת אנטרופי פותחים את המסחר בבורסה לרגל השקת מודל הערכת סיכון ממשל תאגידי