הבורסה לני"ע מצרפת את חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית, פרוסט אנד סאליבן לתכנית האנליזות על חברות טכנולוגיה וביומד בבורסה

הודעה לעיתונות
24/02/2016
 

הבורסה לניירות ערך בתל-אביב וחברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית, פרוסט אנד סאליבן, מודיעות היום על חתימת הסכם לגבי הצטרפותה של פרוסט אנד סאליבן לתכנית האנליזה עליה הכריזה הבורסה לאחרונה. מטרת התכנית הינה לאפשר פרסום אנליזה בלתי תלויה של חברות הביומד והטכנולוגיה הנסחרות בבורסה שיצטרפו לתכנית, לצורך הורדת מחסום חוסר הידע הקיים בשוק ההון, המקשה על סחירות ותמחור הולמים של חברות בתחומים אלו. בנוסף, תסייע התוכנית לחברות ביומד וטכנולוגיה חדשות להנפיק בבורסה בתל אביב בכך שתספק לגופים המוסדיים ולכלל הציבור מידע רחב על פעילותן.

האנליזה תמומן על ידי החברות המסוקרות ובחלקה על ידי הבורסה ועל ידי משרד האוצר באמצעות המדען הראשי, שישתתפו במימון האנליזות עבור חברות קטנות ובינוניות. האנליזה תכלול הן ניתוח פיננסי והן ניתוח מדעי של החברה וכן יוצג טווח מחיר יעד לחברה.

פרוסט אנד סאליבן מעסיקה למעלה מ- 1,800 אנשי צוות, אנליסטים, מומחים ויועצים לאסטרטגיות צמיחה ב-50 סניפים, לרבות בישראל, ניו-יורק, לונדון, המזרח הרחוק, אירופה, אסיה, אמל"ט ואפריקה.  פרוסט אנד סאליבן תנגיש לטובת האנליזות שתפרסם במסגרת התכנית,  את הניסיון והידע שצברה מזה 54 שנים במגוון תחומי הביומד, הטכנולוגיה והתעשייה, בפרסום עשרות אלפי אנליזות שוק וטכנולוגיה, ניתוחים כלכליים ובעיקר שירותי ייעוץ לתכנון וליישום אסטרטגיות צמיחה, לגיוס הון ואנליזות לצרכי שיווק עבור תאגידי ענק, חברות צומחות ומשקיעים בשוק הבינלאומי והישראלי. הצוותים ברחבי העולם יתמכו בניסיון של צוות האנליזה המצטרף לסניף הייעוץ של החברה בישראל.
 
הבורסה תקיים כנס לחברות הטכנולוגיה והביומד ב-7 במרץ במרכז הכנסים, על מנת להציג את שתי החברות הבינלאומיות אשר יבצעו את התכנית ולאפשר לחברות בתחום זה היכרות עם החברות, הצגת התוכנית המלאה וההצטרפות אליה.

חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך, אמרה כי: "אנו מברכים על הצטרפותה של פרוסט אנד סאליבן לתוכנית האנליזה, אשר תוכל להנגיש את מומחיותה ויכולותיה בעולם בכיסוי מחקרי רחב וייחודי של מגוון תחומי הביומד והטכנולוגיה, במגוון השווקים החשובים בעולם. פרוסט אנד סאליבן מצטרפת לחברת אדיסון שחתמה על ההסכם עם הבורסה לפני כשבועיים. אנו מקווים כי חברות הטכנולוגיה והביומד של הבורסה יצטרפו לתוכנית האנליזה, אשר תקדם את התמחור ההולם של חברות ההייטק ויביא להגברת הסחירות בחברות אלה".

ערן פלומין, מנכ"ל פרוסט אנד סאליבן בישראל
, מסר: "אנו שמחים על  בחירתנו לתכנית החשובה והייחודית שהבורסה לני"ע בתל-אביב הגתה ובנתה, ועל ההזדמנות לסייע לחברות  הנסחרות בה ולמשקיעים בשוק הון,  באמצעות העמקת הידע וההבנה לגבי החברות שיצטרפו לתכנית והשווקים בהם הן פועלות".