דירקטוריון הבורסה אישר השקת אופציות על מניית מיילן המסחר באופציות יחל ב-23 במרץ, עם תחילת המסחר בקבוצה השלישית והאחרונה של אופציות על מניות מדד ת"א-25

הודעה לעיתונות
07/03/2016
 

דירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל-אביב אישר בישיבתו האחרונה (3 במרץ, 2016) השקת אופציות על מניית מיילן, הכלולה במדד ת"א-25. המסחר באופציות יחל ב- 23 במרץ עם תחילת המסחר בקבוצה השלישית והאחרונה של אופציות חדשות על מניות הכלולות במדד ת"א- 25. קבוצה זו כוללת, בנוסף, אופציות על מניות פז נפט, גזית גלוב, מליסרון, שטראוס גרופ, אסם ואורמת טכנולוגיות. מניית מיילן החלה להיסחר בת"א ב-4 בנובמבר 2015 וב-15 בדצמבר 2015 התווספה למדד ת"א-25.

כזכור, בסוף פברואר החל המסחר בחמש אופציות חדשות על מניות אופקו, פרוטרום, אלביט מערכות, קבוצת עזריאלי ודלק קידוחים יהש וחודש קודם לכן השיקה הבורסה אופציות על מניות הבנק הבינלאומי, נייס, קבוצת דלק, ישראמקו והחברה לישראל. עם ההשקה של קבוצת האופציות האחרונה בעוד כשלושה שבועות יתאפשר לראשונה מסחר באופציות על כל המניות הכלולות במדד ת"א-25.

בשנת 2009 החלו להיסחר בבורסה אופציות על מניות. כיום נסחרות בבורסה אופציות על 19 מניות. ההחלטה על השקת האופציות החדשות נועדה להרחיב את מגוון האופציות הרשומות למסחר בבורסה. בין היתר, יאפשרו האופציות על כל המניות הכלולות במדד ת"א-25 ביצוע אסטרטגיות השקעה חדשות.