הבוקר פתחה חברת תדיראן את המסחר לציון 25 שנים למסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
26/06/2016
 
הבוקר פתחה חברת תדיראן את המסחר בבורסה בטקס חגיגי בו השתתפו הנהלת תדיראן והנהלת הבורסה לציון 25 שנים למסחר בבורסה וכניסתה למדד ת"א יתר-50.
משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בחברת תדיראן הולדינגס אמר: "אני גאה ונרגש לעמוד בראשה של חברה אשר ההנפקה הראשונה שלה בבורסה הייתה בשנת 1991 ובכך לציין 25 שנות מסחר בבורסה. לדעתי ההצבעה באנגליה הייתה מחאה של הפריפריות בבריטניה על לונדון והמרכז. אנחנו אלה שחיים בתל אביב חייבים לדאוג לפריפריה בישראל שתצליח ותתקדם."
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה חיזק את דבריו של ממרוד ואמר: "התפקיד שלנו בבורסה לניירות ערך בתל אביב הוא לאפשר לחברות לגייס כסף כדי להשקיע אותו בפריפריה."
שריה אורגד, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת אסטרטגיה ופיתוח עסקי בבורסה אמר: "שווי השוק של החברה בהנפקה לפני 25 שנה עמד על כ- 30 מיליון שקל והיום השווי הוא למעלה מ- 600 מיליון ₪. תשואת המניה ב-2015 עמדה על 162% ומתחילת השנה התשואה של המניה עומדת על כ- 40%."
 
בתמונה (מימין לשמאל):
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך; נופר ממרוד, מנהלת שיווק בתדיראן; משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בחברת תדיראן הולדינגס; מורן ממרוד לביאד, סמנכ"לית אסטרטגיה בתדיראן ושריה אורגד, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת אסטרטגיה ופיתוח עסקי בבורסה.
 
צלם: גיא אסייג
 
פתיחת מסחר חברת תדיאן את המסחר לציון 25 שנים למסחר בבורסה