הנהלת חברת וונטייז פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לרגל הנפקת מניות החברה

הודעה לעיתונות
09/08/2016
 

הבוקר פתחה הנהלת חברת וונטייז את המסחר בבורסה, לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה.​

נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז אמר כי: "המסע שלנו הינו התגלמות חלום היזמות הישראלי.  Vonetize התחילה, כמו כל סטארטאפ מצוי, משני יזמים רכונים על מחשב נייד בבית קפה תל אביבי. בחמש השנים שחלפו מאז הקמת החברה, השכילה Vonetize לבסס שותפויות ארוכות טווח עם ספקי התוכן הטובים בעולם וכרתנו הסכמי הפצה גלובליים עם ענקיות האלקטרוניקה בעולם. אנו החברה הראשונה בעולם לשדר תכנים באיכות 4K, ולהחזיק ביכולות ייחודיות בעולם ביכולת מונטיזציה ובילינג בתחום ה- Smart TV.

שירותי התוכן של Vonetize משמשים היום מיליוני משתמשים ברחבי העולם, ובתוכם גולת הכותרת וגאוותנו הגדולה - קרוב ל- 2 מיליון משתמשים ישראליים שהצביעו בשלט הטלויזיה, בטאבלט, בסמארטפון ובממיר החכם שלהם בעד צרכנות נבונה ואיכותית של התכנים הטובים בעולם, במחיר שפוי, והפכו את שירות SmartVOD שלנו לשירות התוכן הטלוויזיוני הגדול והמשתלם בישראל.

היום אנחנו חוגגים אבן דרך נוספת בחייה של החברה, ואנו נרגשים לקחת חלק פעיל ומוביל בכלכלה הישראלית ובשוק ההון הישראלי. מבחינתנו, הנפקת Vonetize בבורסה לניירות ערך בתל אביב מספרת סיפור גדול יותר על הכלכלה הישראלית. היום, הציבור הישראלי אומר "כן, אנחנו אומת הטכנולוגיה, המקום שלכם הוא כאן", "כן, אנחנו רוצים לטפח ולגדל חברות בינלאומיות, אשר ינטעו את בסיסן בישראל ולא בשווקים זרים", ו "כן, אנחנו שוק משוכלל וחכם, שיודע למשוך חברות הייטק בכל השלבים והגדלים להשתלב בכלכלה הישראלית ובשוק ההון הישראלי לא כמילת גנאי או התפשרות, אלא כבסיס של כוח לבניית חברות בעלות פוטנציאל עולמי, המנוהלות כאן מתל אביב, נתניה, ירושלים או חיפה".

אני גאה על הדרך שעשינו ועל הדרכים הרבות הפרושות בפנינו ועל העבודה הקשה שנכונה לנו בדרך להגשמת ייעודנו. אנחנו רק מתחילים, ואנחנו לא מתכוונים להאט את הקצב!".

חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה כי: " החברה גייסה 16 מליון ₪ בהנפקת מניות וכתבי אופציה ותיכנס למדדי טק עילית, בלוטק, מדד טכנולוגיה ויתר מאגר. אנו גאים על הדרך והדבקות במטרה שעשתה חברת וונטייז על מנת לגייס הון באמצעות הבורסה בתל אביב. הבורסה מהווה קרש קפיצה לחברות ההייטק ואנו מקווים כי וונטייז הינה הסנונית שתבשר הגעתן של חברות נוספות לבורסה".

בתמונה משמאל לימין: דוד בן נעים, סמנכ"ל הכספים של וונטייז; נועם יוספידיס עם אישתו קרין ושני ילדיו; חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה ואמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה.

קרדיט לצלם: גיא אסייג.

הנהלת חברת וונטייז והנהלת הבורסהאת המסחר בבורסה