החל מיום שלישי הקרוב, 1 בנובמבר 2016, תחליף מערכת המאיה החדשה את המערכת הקודמת. מערכת מאיה מאפשרת לקבל מידע מקיף על החברות הבורסאיות ועל ניירות הערך הנסחרים בבורסת תל-אביב כמו גם על מדדים ומוצרים שונים, הודעות הבורסה ועוד.

הודעה לעיתונות
30/10/2016
 
החל מיום שלישי הקרוב,1 בנובמבר 2016, תחליף מערכת המאיה החדשה את המערכת הקודמת. בשבועות האחרונים בהם פעלו שתי מערכות המאיה במקביל, התקבלו פידבקים מציבור המשתמשים ובעקבות כך בוצעו שיפורים נוספים במערכת. 

מאיה, מערכת אינטרנט להודעות החברות של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, מהווה כלי עבודה מרכזי לציבור המשקיעים, לחברות הבורסאיות ולכל קהילת שוק ההון בישראל. מערכת מאיה מאפשרת לקבל מידע מקיף על החברות הבורסאיות ועל ניירות הערך הנסחרים בבורסת תל-אביב כמו גם על  מדדים ומוצרים שונים, הודעות הבורסה ועוד. 

מאיה החדשה כוללת עיצוב חדשני, ממשק משתמש נוח יותר ושינויים רבים שנועדו להקל על השימוש במערכת ולייעל אותו, בדגש על הפונקציות המשמשות את המשקיעים, החברות הציבוריות ופעילי שוק ההון. בין היתר, הורחבה יכולת החיפוש כך שמעתה יתאפשר חיפוש באמצעות טקסט חופשי בכל מאגרי המידע, סינון פשוט ונוח כולל חיתוכים ואפשרויות סינון חדשות, ייצוא ישיר לגיליון נתונים מטבלאות האתר, פונקציות חדשות ב"סוכן חכם" כולל שמירת הודעות מועדפות, הרחבת האפשרויות להתאמה אישית ועוד. 

האתר החדש כולל אפשרות שיתוף נוחה ומהירה באמצעות מייל, פייסבוק, טוויטר, וואטסאפ וכן התאמה לגלישה באמצעות מכשירים סלולריים. בנוסף האתר נגיש לבעלי מוגבלויות.

השקת מערכת מאיה החדשה הינה שלב ראשון במסגרת פרויקט מקיף הכולל שדרוג של כל ממשקי הדיגיטל העסקיים של הבורסה, בהם האפליקציה ואתר האינטרנט של הבורסה המספקים נתוני מסחר, נתונים היסטוריים ומידע על פעילות הבורסה.