חברת מטריקס פתחה את המסחר בבורסה לציון 15 שנה להקמתה

הודעה לעיתונות
10/11/2016
 
​חברי הנהלת חברת הטכנולוגיה מטריקס התכבדו הבוקר ללחוץ על הכפתור בטקס פתיחת המסחר בבורסה לניי"ע בתל אביב. 
מטריקס, הנסחרת בבורסה בת"א במדדי ת"א-75, ת"א- 100 ותל-דיב, הוזמנה לאירוע המיוחד לציון 15 שנה להקמתה. 

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס מאז היווסדה, ציין את תחושת הסיפוק מכך שהחברה קיימת למעלה מ- 15 שנה, מעסיקה 7,950 עובדים ומספקת פתרונות טכנולוגיים לארגונים הגדולים והחשובים במדינת ישראל ובין משקיעיה גופים מוסדיים מובילים בישראל. "לצד הסיפוק אני לא יכול להתחמק מתחושת האחריות והדאגה בכל בוקר מכך שאנו מפרנסים כ- 8,000 משפחות ומספקים שירותים למערכות הטכנולוגיות החשובות והקריטיות של מדינת ישראל". 
גוטמן הודה למשקיעי החברה, חברי ההנהלה ולעובדי החברה השותפים להצלחתה. 

חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה בבורסה לני"ע ומנהלת המחלקה הכלכלית בירכה את מטריקס באירוע ואמרה כי "כאשר מטריקס נכנסה לבורסה לפני 15 שנה שווי השוק שלה עמד על 162 מיליון שקל וכיום היא שווה פי עשרה - למעלה מ- 1.6 מיליארד שקל. תשואת המניה מאז כניסתה של מטריקס למסחר היא למעלה מ- 800%, כאשר מדד ת"א- 100 עלה ב- 170% באותה התקופה. אנו מאחלים לחברה שתמשיך בהצלחתה". 

מיד לאחר הטקס פרסמה החברה את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השלישי של 2016 ובאופן סמלי רשמה שיא של כל הזמנים במכירות והרווח התפעולי ברבעון. כמו כן דיווחה מטריקס על רכישת שתי חברות בארה"ב המצטרפות לשתי החברות הבנות של מטריקס בארה"ב ועל הצלחתה לגייס למעלה מ- 200 עובדים חדשים לחברה בתוך רבעון אחד. 

מטריקס, המעסיקה כ- 7,950 מקצועני ,IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי ה- IT בישראל מזה למעלה מעשור. היא נסחרת על פי שווי שוק של כ- 1.6 מיליארד שקל. 
מטריקס נכללת במדדי תל-דיב, ת"א 100, תל אביב 75. 

בתמונה: הנהלת חברת מטריקס ונציגות הנהלת הבורסה.
קרדיט לצלם: גיא אסייג

הנהלת חברת מטריקס ונציגות הנהלת הבורסה בפתיחת מסחר