הנהלת חברת אלרון פתחה את המסחר הבוקר לרגל 55 שנים להיווסדה

הודעה לעיתונות
22/03/2017
 
​חברת אלרון נוסדה בשנת 1962 ע"י עוזיה גליל, יחד עם דיסקונט השקעות וקבוצת רוקפלר מניו-יורק. בתחילת דרכה עסקה החברה בייצור מכשירים אלקטרוניים על סמך ידע מהאוניברסיטאות בישראל וכמה שנים לאחר מכן, ייסדה עם משרד הביטחון את אלביט, שהתמקדה בתחום הביטחוני. 
שווי החברה היום עומד על כ- 520 מיליון ₪ והיא נכללת במדדי ההייטק והביומד של הבורסה.
 
אדוארדו אלשטיין, יו"ר אי.די.בי: "בזמן שאנחנו מציינים 55 שנים לאלרון, אנחנו מודים על ההזדמנות להוקיר את תרומתו הנכבדת של עוזיה לאלרון בפרט ולתעשיית ההייטק המקומית בכלל. השאיפה שלנו היא שהמשך פעילות החברה תאופיין בגישה הייחודית והחדשנית של עוזיה. בעבורי, אלרון מייצגת מודל ליצירת צמיחה בקבוצת אי.די.בי".  
 
עוזיה גליל, מייסד אלרון: "ברצוני להודות לו על כך שהוא מעצים ומצעיד את אלרון קדימה. מטבעי אני אדם שמתמקד בעתיד, העבר של אלרון נפלא, אך אני תמיד נשאר ממוקד בפיתוח. הבטחתי לאדוארדו כי אסייע בכל דרך אפשרית לחברה".
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה: "אלרון היא חברת החזקות אשר מתמקדת בהשקעה בחברות טכנולוגיות ומשקיעה בעיקר בחברות מכשור רפואי, בשלבי הפיתוח השונים. אלרון ממשיכה להשקיע ולתרום מניסיונה לחברות בתחילת דרכן כדי שיצמחו, יקימו מפעלים ויפארו את התעשייה הישראלית.
אני גאה כי חברות ותיקות כמו אלרון אשר נסחרות בבורסה בתל אביב כבר למעלה מ- 40 שנה, הן חלק מהתעשייה הישראלית כחול לבן ואני מאחל לחברה עוד שנים רבות של עשייה והצלחה לטובת ציבור המשקיעים ושוק ההון כולו".

בתמונה מימין לשמאל: אלינה פרנקל רונן, חברת דירקטוריון באי.די.בי; דיאנה דן (אלשטיין), חברת דירקטוריון באי.די.בי ובשופרסל; יהודה פריידנברג, דירקטור באלרון; ארי בורנשטיין, מנכ"ל אלרון; שולם לפידות, מנכ"ל אי.די.בי ודסק"ש; עוזיה גליל, מייסד אלרון; אדוארדו אלשטיין, יו"ר אי.די.בי ודסק"ש; איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בת"א; אלחנדרו אלשטיין, יו"ר גב ים וחבר דירקטוריון באי.די.בי, דסק"ש ונכסים ובניין; ארי קנטרביץ, חבר דירקטוריון באי.די.בי ועמי אראל, יו"ר סלקום.

צלם: גיא אסייג
 
הנהלת חברת אלרון בפתיחת המסחר בבורסה