הנהלת חברת BioTime פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לרגל השקת מרכז ייצור חדש בישראל

הודעה לעיתונות
05/01/2017
 
חברי הנהלת חברת BioTime,  עדי מוהנטי, מנכ"ל משותף, ודוד שלכט, דירקטור בחברה, התכבדו הבוקר לפתוח את המסחר בבורסה בתל אביב. 

BioTime, הנסחרת בבורסה בת"א במדדי ת"א-75 ות"א- 100, הינה חברה דואלית הנסחרת גם ב- NYSE MKT עם שווי שוק של כ-400 מיליון דולר. החברה מפתחת מוצרים רפואיים תוך שימוש בתאי גזע.  

עדי מוהנטי, מנכ"ל משותף, BioTime: "אנו שמחים לציין שנה וחצי למסחר הדואלי של BioTime בבורסה בת"א ואת פתיחת מרכז הייצור החדש בירושלים, אבני דרך משמעותיים המהווים צעד נוסף שיאפשר להנגיש למיליוני מטופלים המתמודדים עם מחלות מורכבות טיפול המבוסס על תאי גזע. 
אנו מוקירים את השותפות שלנו עם מוסדות פיננסים, ממשלתיים ואקדמיים בישראל, המאפשרת לנו לממש את המחויבות לייצור טיפול המבוסס על תאי גזע בישראל. אנו צופים פוטנציאל גדול למוצרים שלנו בעתיד, לכשיעברו משלב הפיתוח לשלב ההפצה".   

איה בן דוד אשבל, סמנכ"לית בכירה, היועצת המשפטית ומנהלת המחלקה המשפטית בבורסה:
"אנו גאים על כך שהחברה בחרה להקים את מרכז הייצור שלה בירושלים ולהעמיק את פעילותה בישראל. אנו רואים בכך הבעת אמון בשוק ההון ובכלכלה הישראלית".
 
בתמונה מימין לשמאל: איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה; עו"ד אילן גרזי ממשרד עו"ד, פרל כהן צדק לצר ברץ; דוד שלכט, דירקטור בחברה; עדי מוהנטי, מנכ"ל משותף; ואיה בן דוד אשבל, סמנכ"לית בכירה, היועצת המשפטית ומנהלת המחלקה המשפטית בבורסה.
 
התמונה ללא כל תמורה כספית. קרדיט צילום: גיא אסיאג.

 הנהלת חברת BioTime פותחת את המסחר בבורסה