פרוייקט האנליזה של הבורסה מתרחב ל-20 חברות: 10 חברות ביומד וטכנולוגיה מצטרפות ויסוקרו על ידי חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית פרוסט אנד סאליבן

הודעה לעיתונות
17/01/2017
 
​10 חברות ביומד וטכנולוגיה נוספות מצטרפות לפרויקט האנליזה של הבורסה לניירות ערך בתל אביב. פרויקט האנליזה, הכולל כיום 20 חברות, הושק במטרה להעלות את רמת הידע של המשקיעים אודות חברות טכנולוגיה וביומד ולשווקים בהן החברות פועלות ובכך ליצור תמחור הולם ולהגביר את החשיפה של המשקיעים מהארץ ומהעולם. 

7 מהחברות שיסוקרו ע"י פרוסט אנד סאליבן הינן מתחום הביומד, 3 מתחום הטכנולוגיה. 4 מהן דואליות. 

להלן החברות אשר יסוקרו על ידי פרוסט אנד סאליבן:

חברות ביומד

אפוסנס עוסקת בפיתוח מוצרים ביוטכנולוגיים, המתוכננים לקישור לממברנות ביולוגיות, כבסיס לפיתוח ולהובלת תרופות במגוון תחומים ברפואה, לרבות בתחום הטיפול באמצעות גנים.
בריינסווי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח.
ביוליין עוסקת בפיתוח תרופות למגוון מחלות החל משלבי הפיתוח המוקדמים ועד לשלב ניסויים קליניים מתקדמים.
די.אן.איי. ביומדיקל עוסקת, באמצעות חברות הבנות,  בפיתוח תרופות אוראליות לטיפול בתת פעילות של בלוטת יותרת התריס וטיפול באוסטאופורוזיס, וכן בפיתוח, ייצור, ושיווק של מערכות אולטרא סאונד ייחודיות לאבחון וניטור של אוסטאופורוזיס.
כיטוב פארמה מפתחת תרופת קומבינציה המיועדת לטיפול בכאבים הנובעים מדלקת פרקים ניוונית ובלחץ דם גבוה, וכן מולקולה חדשנית המייצגת גישה חדשה לטיפול בסרטן. 
סלקט ביוטכנולוגיה מפתחת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת הפקה של תאי גזע לכל סוגי הטיפולים, בהם תאי גזע מהווים את ״חומר הגלם״ המרכזי.
רדהיל ביופארמה (בנוסף לסיקור ע"י אדיסון) מתמקדת בפיתוח ומסחור של תרופות מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים לטיפול במחלות דלקתיות ומחלות הקשורות לדרכי העיכול ובכלל זה סרטן.

חברות טכנולוגיה

אנרג'יקס עוסקת בייזום, פיתוח, תכנון, הקמה, ניהול והפעלה של מערכות פוטו-וולטאיות ומערכות לייצור חשמל בתחום אנרגיית הרוח בישראל ובפולין.
וונטיז עוסקת בפיתוח והפצת פלטפורמות תוכן לאספקת שירותי תוכן לצפייה על פי דרישה (VOD).
סייפ-טי גרופ היא חברת סייבר המפתחת פתרונות המיועדים למנוע מתקפות על המידע הארגוני הן מתוך הארגון ומחוץ לארגון.
על מנת לשמור על ניתוח מקצועי בלתי תלוי וללא הטיות, החברות המסוקרות חתמו על הסכם עם הבורסה לקבלת שירותי האנליזה לתקופה מחייבת של שנתיים.
החברות לא יכולות לפרוש מהפרוייקט במהלך תקופה זו. האנליזה ממומנת על ידי החברות המסוקרות ובהשתתפות הבורסה והמדען הראשי.

האנליזות מפורסמות במערכות ה"מגנא" וה"מאיה" בשפה האנגלית וכוללות גם תקציר בעברית לטובת המשקיעים בשוק המקומי. האנליזות יפורסמו לפחות ארבע פעמים בשנה, לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של החברות. בנוסף, יפורסמו עדכונים בקרות אירוע מהותי בחברה, המצריך עדכון בעבודת האנליזה האחרונה שניתנה. 

פרוסט אנד סאליבן הינה חברת ייעוץ ומחקרי שוק בינלאומית מובילה בעולם, המעסיקה למעלה מ- 1,800 אנשי צוות, אנליסטים, מומחים ויועצים לאסטרטגיות צמיחה בכ-50 סניפים, לרבות בישראל, בארה"ב, וברחבי אירופה, אסיה, אמל"ט ואפריקה. לטובת פרוייקט האנליזות רותמת פרוסט אנד סאליבן את הניסיון והידע שצברה מזה 55 שנים במגוון תחומי הטכנולוגיות הרפואיות, מדעי החיים, ההייטק והתעשייה, כולל פרסומם של עשרות אלפי מחקרי שוק ומגוון ניתוחים כלכליים והערכות שווי. לצורך ביצוע האנליזות החברה תשלב צוותי מומחים מישראל ומחו"ל.

בחודשים האחרונים פורסמו במסגרת הפרוייקט ע"י חברת אדיסון 10 אנליזות לחברות אינטק, אלומיי, אליום, ביולייט, ביונדווקס, ננו דיימנשן, פוינטר, פלוריסטם, פורסייט ורדהיל. בשבועות הקרובים צפוייה להתפרסם אנליזה על חברת קולפלנט.