הנהלת רציו פטרוליום פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לרגל הנפקת ניירות הערך של החברה

הודעה לעיתונות
26/01/2017
 
​הנהלת חברת רציו פטרוליום פתחה הבוקר את המסחר בבורסה, לרגל הנפקת ניירות הערך של החברה. רציו פטרוליום נוסדה במאי 2016 ועוסקת בחיפושי גז ונפט מעבר לים. 
השותף הכללי בחברה הינו בשליטה משותפת של משפחות רוטלוי ולנדאו, הנסחרת בבורסת ת"א. החברה גייסה כ- 61 מיליון ש"ח בהנפקה, כאשר 56 מיליון ש"ח נוספים השקיעו השותף הכללי, שותפות רציו וקבוצת דלק.

יגאל לנדאו, בעלים חברת רציו פטרוליום, אמר: "בשעה טובה הנפקנו את חברת רציו פטרוליום, חברה חדשה בשמי המשק. אי אפשר לומר רציו פטרוליום בלי לומר באותה נשימה את השמות שמאחורי ההישג:  היו"ר ליגד רוטלוי והמנכ"ל איתי רפאל טביבזדה, שהתגייסו מיד לחזון, דחפו בכל הכוח, והביאונו ליום הזה. וכמובן, קבוצת דלק ויצחק תשובה שהצטרפו - כי כידוע, הרכב מנצח לא משנים. היום אנחנו חוגגים סיפתח כפול – גם החברה הראשונה שמנפיקה השנה בבורסה, וגם השותפות הראשונה הפועלת בחו״ל שמנפיקה בארץ". 

איתן אייזנברג, יזם וגיאולוג, חברת רציו פטרוליום: "ב2011 מיד לאחר גילוי לוויתן, פניתי למשפחות רוטלוי ולנדאו והצעתי להם להמשיך את מומנטום ההצלחה בחו"ל. המשפחות נענו בחיוב וכך הוקמה רציו פטרוליום. הצלחתנו בקבלת זכויות נפט במלטה, גאיינה, אירלנד ובפיליפינים, היא הצלחה ראשונית טובה לצוות ישראלי שרבות ממדינות העולם חסומות בפניו".

חני שטרית-בך, סמנכלי"ת בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, אמרה כי: "בהמשך להצלחות הרבות שהשיגו שותפויות הנפט והגז בישראל והניסיון הרב שצברו, ועל מנת לאפשר חיפושי נפט וגז מחוץ לישראל באמצעות שותפויות, נדרשנו לסלול דרך חדשה, התקנת הנחיות ושכנוע של כל הגורמים הרלוונטיים, אבל הדרך היתה שווה את זה כשרואים את התוצאה".​

בתמונה: הנהלת חברת רציו פטרוליום, איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה וחני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.

צלם: גיא אסייג
התמונה ללא תמורה כספית

הנהלת רציו פטרוליום והנהלת הבורסה בפתיחת המסחר