יום האישה הבינלאומי בבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
08/03/2017
 
​הבוקר (יום רביעי, 8.3.17), לרגל יום האישה הבינלאומי, נפתח המסחר בבורסה לניירות ערך בשיתוף עם חברת דה פלור וחברת אינטל ובמעמד נשים בכירות ומובילות בתחום הפינטק וההייטק.

אלה אלקלעי, יו"ר שדולת הנשים: 
"משחק סכום אפס הוא משחק שבו אם אחד מרוויח השני מפסיד. שוק ההון הוא הדוגמא האולטימטיבית למשחק אחר, למשחק שבו מימון יעיל מאפשר למשק לצמוח ולכולנו להרוויח יותר. לכן אך ראוי, לציין את יום האשה בפתיחת המסחר, בציון הקשר בין מסחר משוכלל ומשק יעיל המעודד צמיחה ושוק עבודה מגוון ופתוח למירב הכישרון הקיים במדינה. יש מי שחושב ששילוב נשים בשוק העבודה יעשה על חשבון הגברים. המציאות, בדומה לשוק ההון, היא ששילוב נשים אפקטיבי יותר בשוק העבודה, כמו גם שילוב גברים אפקטיבי יותר בבית, ישפר את שוק העבודה, ישפר את הבית וישפר את הרווחה האישית והכלכלית של כולם".

רונית סבה, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, הבורסה לניירות ערך: 
"נמצאות אתנו נשים מעוררות השראה המייצגות את החדשנות הישראלית שהחזון  שלהן הוביל אותן קדימה לפרוץ את הדרך, לשבור את תקרת הזכוכית ולהוות דוגמא, כל אחת בתחומה היא. 
חשוב לציין כי בבורסה לניירות ערך, לנשים יש כוח משמעותי והן מהוות את הרוב- למעלה מ- 60% מהעובדים בבורסה הן נשים וכ- 60% מהמנהלים הן נשים. באם נסתכל על החברות הנסחרות בבורסה, מתוך כ- 450 חברות הנסחרות בבורסה בתל אביב, רק בכ- 130 מהחברות, מכהנות מנהלות בדרגת מנכ"לית, יושבת ראש או סמנכלית כספים. כולי מלאת תקווה כי נוכל כבר בשנה הבאה לראות עליה במספר הנשים המכהנות בתפקידים ניהוליים בכל קשת התפקידים ובכל המגזרים במשק". 
 
בתמונה מימין לשמאל: 
אלה אלקלעי, יו"ר שדולת הנשים
Lorie Wigle- Intel IOT security GM
מקסין פסברג, סגנית נשיא אינטל העולמית ומנכ"לית אינטל ישראל 2007-2017
רונית סבה, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, הבורסה לניירות ערך
אורלי שי, מומחית סגנון ותדמית
ד"ר לירז לסרי, מומחית בשיווק
אפרת פניגסון, סמנכ"לית שיווק, אירובוטיקס 
חדווה פלדמן, סמנכ"לית מוצר, אמנטי אנליטיקס 
וניצן סולן, מנכ"לית, ליבינגבוקס

קרדיט לצלם: גיא אסייג. ללא תמורה כספית.

פתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך בשיתוף עם חברת דה פלור וחברת אינטל ובמעמד נשים בכירות ומובילות בתחום הפינטק וההייטק