הנהלת חברת מנרב פרויקטים פתחה הבוקר את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה

הודעה לעיתונות
20/03/2017
 
​הנהלת חברת מנרב פרויקטים פתחה הבוקר את המסחר בבורסה. מנרב פרויקטים פועלת בתחום ייזום פרויקטים לבנייה בארץ וכן בתחום מכוני טיהור שפכים והינה חברת בת של חברת מנרב אחזקות הנסחרת בבורסה.

אברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב: "אני מודה למשקיעים שהביעו אמון בחברה ובפעילותה במסגרת ההנפקה של מנרב פרויקטים שמשמשת כזרוע היזמות למגורים של החברה בישראל. מהלך זה מחזק את איתנותן הפיננסית של כל חברות הקבוצה וכן מאפשר המשך תנופה ופיתוח של מנרב פרויקטים".

חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לני"ע: "חברת מנרב פרוייקטים הינה החברה החדשה הרביעית שנרשמה בבורסה בשנת 2017.  ההנפקה נחלה הצלחה. החברה ביקשה לגייס 100 מיליון ש"ח לפי שווי חברה של 393 מיליון ₪ ולאור ביקושים של כמעט פי 3 מצד המוסדיים, הוחלט להגדיל בכ-27% את כמות היחידות המוצעת והמחיר המינימלי ליחידה הועלה בכ-15%. לאור זאת, החברה גייסה 132 מיליון שקל לפי שווי שוק של כ-468 מיליון שקל. על פי הנתונים נכון להיום, מניות החברה צפויות להיכלל ב- 4 במאי למדד SME-60 ות"א-נדל"ן.  

בתמונה מימין לשמאל: חיים רוטלוי, סמנכ"ל הכספים של מנרב אחזקות; פיני דקל, מנכ"ל מנרב אחזקות; אברהם קוזניצקי, יו"ר הדירקטוריון  ואישתו זיוה קוזניצקי; דרור קוזניצקי, מנכ"ל מנרב פרויקטים; חגי וילנסקי, סמנכ"ל הכספים; איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה וחני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.

צלם: גיא אסייג

הנהלת חברת מנרב בפתיחת המסחר בבורסה