לראשונה - האקתון בלוקצ'יין בינלאומי משותף של אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב

הודעה לעיתונות
20/03/2017
 
​האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי ייערך לראשונה בחסות אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב ובתמיכתם של HSBC, Intesa Sanpaolo, Deutsche Bank, CTBC, Accenture ו-KPMG, ייערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב ב 29-30 למרץ 2017.

בלוקצ'יין הינו אחד מתחומי הטכנולוגיה החמים והמעניינים בשוק ובעל פוטנציאל גדול לחידושים במגוון תעשיות ובהפיכתם של  תהליכים למאובטחים, שקופים ויעילים יותר.

ישראל מיצבה את עצמה כמוקד חדשנות בתחום הבלוקצ'יין בזכות ניסיונה הייחודי בתחום הפינטק, הסייבר והקריפטוגרפיה. כיום ישנו מספר רב של יזמים ישראלים וחברות הזנק אשר מפתחות מגוון רחב של אפליקציות בלוקצ'יין.

בהתבסס על מקרי הבוחן שיציגו השותפים של The Floor, האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי יספק ליזמים וחברות הזנק את ההזדמנות ליצור אפליקציות חדשות, להציג יכולות טכנולוגיות ואולי אף ליצור הזדמנויות עסקיות.

אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב יארחו את האקתון הבלוקצ'יין במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, רחוב אחוזת בית 2 תל אביב. יזמים, יוצרים וחברות טכנולוגיות למיניהן מוזמנים להשתתף.


אינטל, ריק אצ'יווריה, סמנ"כל אינטל העולמית ומנהל קבוצת הPlatform Security Division בארגון Software & Services – "אינטל שמחה לארח את האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי ביחד עם The Floor, הבורסה לניירות ערך והשותפים. אירוע זה מציע הזדמנות ייחודית עבור מוסדות פיננסיים ומפתחים להתאסף ולפתח פתרונות שיאיצו את אימוץ הבלוקצ'יין וישפרו את הביצועים והאבטחה שלו".

The Floor, אבי כהן, מייסד שותף ומנכ"ל – "בתור מוקד פינטק בינלאומי שעובד עם כמה מהבנקים הגדולים בעולם, אנו מאמינים שהפוטנציאל העצום לטכנולוגיות מבוססות בלוקצ'יין נמצא כאן בישראל וההאקתון הזה הוא הזדמנות ייחודית עבור מפתחים, יזמים וחברות שונות ליישם את הידע הטכנולוגי עבור תעשיית הבנקים ולמקם את ישראל בתור מובילה בתחום".

הבורסה לניירות ערך, איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה - "השינויים הרבים בסביבה העסקית והפיננסית, בפרט אלו הנוגעים לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות יוצרים עבור הגופים הפיננסיים בכלל והבורסה בפרט הזדמנויות רבות וצורך בחדשנות על מנת לשמור על רלוונטיות ועדכניות. אנו גאים להיות שותפים להאקתון הבינלאומי ובטוחים כי ניסיונה המקצועי של הבורסה מחד, לצד הפתיחות שלנו ליישום מוצרים וטכנולוגיות חדשות, יבטיחו כי נוכל גם לתרום למשתתפים וגם ליהנות מרעיונות יצירתיים ופתרונות פורצי דרך".
אודות: 
​The Floor – ממוקמת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, The Floor הוא מרכז פינטק הראשון מסוגו בישראל. The Floor מספקת בית פיזי עבור יזמי פינטק ומשמשת כמרכז חדשנות המאפשר גישה לתעשיית הפינטק בישראל עבור שחקנים פיננסיים בינלאומיים, ענקיות טכנולוגיות וקרנות הון סיכון. עוד מידע אודות The Floor בקישור:  www.thefloorhub.com

אינטל – אינטל מרחיבה את מרחיבה את גבולות הטכנולוגיה כדי ליצור את החוויות הכי מדהימות שאפשר. מידע על אינטל ניתן למצוא בקישור: newsroom.intel.com and  intel.com.

הבורסה לניירות ערך  בתל אביב, TASE - נוסדה בספטמבר 1953 כ-one-stop-shop יעילה לתחום ניירות הערך בישראל והיא מספקת מגוון מתוחכם יותר ויותר של מוצרים המיועדים למשקיעים, לרבות מניות, אגרות חוב תאגידיות, אגרות חוב ממשלתיות, מוצרים עוקבי מדדים ונגזרים. הבורסה מהווה בית עבור למעלה מ-450 חברות רשומות, בעלות שווי שוק כולל של כ- 225 מיליארד דולר, 600 אגרות חוב תאגידיות ו-690 תעודות סל. הבורסה לניירות ערך בתל אביב היא בורסה ממוחשבת במלואה בעלת ספר פקודות מסחר ממוחשב והיא מספקת שירותי סליקה, התחשבנות והפקדה למשקיעים מקומיים ובינלאומיים.