עו"ד נעמי זנדהאוז מצטרפת לדירקטוריון הבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
28/03/2017
 
הועדה למינוי דירקטורים חיצוניים בבורסה מינתה את עו"ד נעמי זנדהאוז לדירקטורית חיצונית בדירקטוריון הבורסה לניירות ערך. גב' זנדהאוז תחליף את גב' ברכה ליטבק המסיימת את כהונתה בדירקטוריון.

לנעמי זנדהאוז הכרות מעמיקה עם שוק ההון והיא בעלת ניסיון רב בפעילות חברות ציבוריות. זנדהאוז כיהנה בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל ייעוץ משפטי, רגולציה ומזכירת חברה בפרטנר תקשורת. קודם לכן, שימשה בתפקידים שונים בבנק לאומי בתחום הייעוץ המשפטי בבנק לאומי, כאשר בין השנים 2009-2014 שימשה כיועצת המשפטית הראשית של בנק לאומי ומנהלת הסיכונים המשפטיים של הקבוצה והייתה חברת הנהלת הבנק החל מ- 2011. 

זנדהאוז בעלת ניסיון כדירקטורית ושימשה בעברה, בין היתר, כדירקטורית בחברה לניהול קופת התגמולים של עובדי הבנק ובבורסה לניירות ערך. 
זנדהאוז היא עורכת דין ובעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. בעבר שימשה כמרצה  במסלול האקדמי של לימודי המשפטים במכללה למנהל בתחום "דיני בנקאות". כמו כן, סיימה קורס דירקטורים וקורס דירקטורים מתקדם במרכז הבינתחומי הרצליה. 

הוועדה למינוי דירקטורים חיצוניים פועלת על פי חוק ניירות ערך. בראש הוועדה עומד השופט (בדימוס) אורי גורן וחברים בה יו"ר רשות ניירות ערך, יו"ר הבורסה לניירות ערך ודיקאן הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב.
נעמי זנדהאוז