חברת ננו דיימנשן פתחה הבוקר את המסחר לרגל גיוס ההון המוסדי ו-3 שנים למסחר בבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
18/06/2017
 
​חברת ננו דיימנשן נכנסה לבורסה ב-2014 דרך מיזוג עם שלד בורסאי, בשווי של 33 מיליון ₪, שנה לאחר מכן, כששוויה היה כ- 200 מיליון ₪, נרשמה ב- OTC. כעבור 8 חודשים נוספים נרשמה למסחר בנאסד"ק וחצי שנה נוספת לאחר מכן גייסה החברה 52 מיליון ₪ בארה"ב והגיעה לשווי של 270 מיליון ₪.

עמית דרור מנכ"ל חברת ננו דיימנשן, אמר: "לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת, ניצבת ננו דיימנשן כמובילה עולמית בתחום הייצור המתקדם, עם טכנולוגיה מהפכנית ומוצר שזוכה לתשבחות וביקוש מהחברות המובילות בעולם.
ננו דיימנשן מודל 2017 היא אימפריה של מדענים ומהנדסים, עם מעל 100 עובדים מדהימים, שפורצים את גבולות עולם הייצור ומובילים את המהפכה התעשייתית הרביעית עם חדשנות טכנולוגית ללא תחרות בשוק. הישג זה התאפשר בראש ובראשונה בזכות שוק ההון הישראלי שסייע במימון ואפשר את בניית התשתית המקצועית והטכנולוגית. אנו מבקשים להודות למשקיעים הפרטיים, ליועצים, ולצוות הבורסה בתל אביב".

חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית, אמרה: "מאז רישומה של ננו דיימנשן בבורסה בת"א, השכילה החברה לנצל את העובדה שהינה חברה ציבורית וביצעה כול כמה חודשים הקצאה פרטית, לאחרונה אף הצטרפו גם משקיעים מוסדיים. בנוסף לענפי הטכנולוגיה השונים בהן היא נכללת, נכנסה השנה ננו למדד SME60. ננו הינה החברה הראשונה שהצטרפה לפרויקט האנליזה של הבורסה. בספטמבר 2016, בסיקור הראשון של אדיסון, קיבלה החברה מחיר יעד ששיקף פרמיה של 82%,  השוואת המחזור היומי שלה לפני ואחרי הסיקור מראה עליה של פי 3. כיום יש לננו 5 אנליסטים בחו"ל".

בתמונה: עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן; יעל סנדלר, סמנכ"ל הכספים ננו דיימנשן; סיימון פריד, סמנכ"ל פיתוח עסקי ננו דיימנשן; חני שיטרית בך, סמנכלי"ת בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה ועובדי חברת ננו דיימנשן.

צלם: גיא אסייג. התמונה ללא תמורה כספית

הנהלת ננו דיימנשן והנהלת הבורסה בפתיחת המסחר