הנהלת חברת רמי לוי פתחה הבוקר את המסחר לרגל 10 שנות מסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
25/06/2017
 
​בשנת 2007 החלה חברת רמי לוי להיסחר בבורסה, לאחר ששנה קודם לכן, ריכזה החברה את כל פעילותה הקמעונאית תחת חברה אחת. 

רמי לוי, מנכ"ל רמי לוי שיווק השקמה: "רמי לוי שיווק השקמה שמחה לחגוג את ציון הדרך של 10 שנים כחברה ציבורית הנסחרת בבורסה. לצד העובדה שאנו שמים תמיד את הלקוחות במרכז ומקפידים לספק להם בכל עת את סל הקניות הזול והאיכותי ביותר, ובזכותם גם הגענו עד הלום, ההנפקה בבורסה אפשרה לנו גם לשתף את ציבור המשקיעים בהצלחת הרשת ובצמיחתה המתמדת. כשהנפקנו הפעלנו 7 סניפים, עם מחזור של 700 מיליון שקל ושווי חברה של 450 מיליון שקל וכיום אנו מנהלים כ-50 סניפים, יעד שהיה נראה דמיוני בזמנו, בקצב של 5.5 מיליארד שקל בשנה. בכוונתנו להמשיך ולשתף את המשקיעים המביעים בנו אמון גם בהמשך פיתוחה העסקי של הרשת, לרבות בתכנית להקמת סניפים של הרשת במרכזי הערים בשנים הקרובות".

דוד דרעי, סמנכ"ל הכספים של הבורסה לניירות ערך, אמר: "הסיפור של רמי לוי, הוא סיפור הצלחה ודוגמא להתפתחותה וצמיחתה של חברה קמעונאית דרך הבורסה והמספרים מדברים בעד עצמם:
שווי החברה כיום הינו כ- 2.3 מיליארד ₪ והיא כלולה גם במדדי הבורסה המובילים -  ת"א-90 ות"א-125. תשואת המניה מיום המסחר הראשון בבורסה עומדת על כ- 586% .
יש לציין כי המשקיעים הישראלים והמוסדיים מחזיקים בכמחצית ממניות החברה, ולחברה משקיעים בינלאומיים המגלים בה ענין רב. אנחנו מקווים כי חברות נוספות דוגמת רמי לוי, יגיעו גם הן לבורסה, יגייסו כספים לצמיחתן  והתפתחותן לטובת המשק הישראלי כולו". 

בתמונה: רמי לוי ורעייתו עדינה לוי, הנהלת חברת רמי לוי, דוד דרעי, סמנכ"ל הכספים בבורסה ואיתי בן זאב מנכ"ל הבורסה.

קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית

הנהלת חברת רמי לוי והנהלת הבורסה בפתיחת המסחר