ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודולף (רודי) ג'וליאני פתח לראשונה את המסחר בבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
28/06/2017
 
ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודולף (רודי) ג'וליאני, המשמש כראש מחלקת סייבר, פרטיות וניהול סכסוכים בפירמת עורכי הדין הבינלאומית גרינברג טראוריג שלה משרד בישראל, פתח הבוקר (28.6.17)  לראשונה את המסחר בבורסת תל אביב. גרינברג טראוריג היא פירמת עורכי דין הבינלאומית הגדולה היחידה המחזיקה משרד בישראל. בראש המשרד עומד עו"ד גארי עפשטיין, המשמש כשותף המנהל במשרד בארץ.

לאחר טקס הפתיחה שוחח מר ג'וליאני עם יזמים צעירים במסגרת הסלון הבינלאומי בתל אביב Tel Aviv International Salon. רודולף וו ג'וליאני התכבד להיות הדובר ה- 100 של הארגון.
 
רודולף ג'וליאני אמר בטקס פתיחת המסחר: "זו זכות גדולה להיות כאן, ההתרגשות גדולה. זה נפלא לראות כמה צעירים נמצאים כאן וזה נותן לי תקווה גדולה לעתידה של ישראל ולעתיד כלכלת השוק החופשי.          
אחת הסיבות העיקריות שהצטרפתי לפירמת גרינברג טראוריג הייתה בזכות המשרד הישראלי שלה. אנחנו משרד עורכי הדין הבינלאומי היחיד שיש לו משרד בתל אביב. אנחנו מייצגים אתכם ובאמת מעריכים את המשרד בתל אביב בצורה עצומה, כי בשבילי, במיוחד כמי שעוסק בתחום הסייבר, זה מקום של חדשנות ומקום שבו אני לומד. אני מגיע לכאן ותמיד מביא חזרה לארצות הברית פתרונות הגנת סייבר. לפעמים אפילו יש לי את הכבוד להציג אותם בפני הנשיא טראמפ.  למעשה ישראל היא אחת המנהיגות העולמית, יחד עם עמק הסיליקון, אוסטין- טקסס ועוד מספר מקומות, בהם חדשנות הסייבר באמת באה לידי ביטוי. ברכות לבורסה הנפלאה הזו. ברכות על הצמיחה של הארץ הזו. כשאנחנו רואים כל כך הרבה אנשים צעירים כאן, אנחנו יכולים להבין מה צופן העתיד עבור ישראל, וזה הולך להיות אפילו גדול יותר מעברה".
 
איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה, אמר: "היו לנו פתיחות מסחר רבות בעבר, אבל מעולם לא ראינו פתיחת מסחר כזו. לראות כל כך הרבה אנשים זה דבר מדהים ומרגש, המראה עד כמה אנשים מכבדים ומוקירים את מר ג'וליאני. כולם כמובן מכירים את ראש העיר האגדי של ניו יורק. מהזווית האישית שלי, אני זוכר את הפעם הראשונה שלי בניו יורק בשנת 1991. ביקרתי במידטאון מנהטן והלכתי ברחוב 42 ובאתרים אחרים בדרכי למדיסון סקוור גארדן. כמה שנים מאוחר יותר, כאשר שוב ביקרתי במנהטן לא יכולתי להאמין שאני נמצא באמת באותה עיר. כראש העיר ג'וליאני עשה דבר שהוא יוצא מן הכלל בכל קנה מידה. הוא הביא את כל האופי והאיכות שלו כמנהל לכל תפקיד בו כיהן, בין אם היה מדובר בתחום עסקי, פוליטי או עירוני, שילוב של אסטרטגיה, מסירות והוצאה לפועל. הדבר הזה ייחודי מאוד ואני מניח שזו אחת הסיבות לכך אנשים רבים, בכל העולם, מעריצים אותך כל כך".

בתמונה משמאל לימין: איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה; רודולף ג'וליאני, ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, המשמש כראש מחלקת סייבר, פרטיות וניהול סכסוכים בפירמת עורכי הדין הבינלאומית גרינברג טראוריג ועו"ד גארי עפשטיין, שותף מנהל במשרד הישראלי של הפירמה הבינלאומית גרינברג טראואריג.

קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה; רודולף ג'וליאני, ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, ועו"ד גארי עפשטיין, שותף מנהל במשרד הישראלי של הפירמה הבי