הנהלת מגדלי הים התיכון VENTURES - קרן ההשקעות הראשונה בישראל להשקעות בחדשנות טכנולוגית לגיל השלישי פתחה את המסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
13/07/2017
 
הבוקר (חמישי ה-13.7) פתחה הנהלת חברת מגדלי הים התיכון ונצ'רס את המסחר בבורסה לרגל השקת קרן השקעות חדשה שתתמקד בטכנולוגיות חדשניות לגיל השלישי. הקרן תשקיע בסטרטאפים המפתחים פתרונות לשיפור איכות חייהם של בני הגיל השלישי בכלל תחומי החיים: בריאות, תרבות ופנאי, בטחון ובטיחות ,בדידות וכדומה.

מגדלי הים התיכון נסחרת בבורסה ונמצאת במדד ת"א-125. כניסתה לתחום ההשקעות בטכנולוגיות לגיל השלישי מרחיבה את תחומי הפעילות של החברה ומתחברת לחזון הרשת שחרטה על דגלה לפתח ולשפר את איכות החיים של בני הגיל השלישי אשר הינו פלח האוכלוסייה הגדל בקצב המהיר ביותר בכל העולם וגם בישראל.

יאיר סרוסי, יו"ר מגדלי הים התיכון ויו"ר ועדת ההשקעות של הקרן אמר כי "אנחנו גאים להיות הראשונים שנכנסים להשקעה בתחום החשוב הזה, ומקווים שהכניסה שלנו לתחום תעודד מיזמים ופיתוחים נוספים לאוכלוסיית הגיל השלישי. עם העלייה בתוחלת החיים וקצב הגידול המהיר של אוכלוסיית הגיל השלישי בעולם הטכנולוגיה הופכת יותר ויותר רלוונטית ויש דרישה למציאת דרכים שישפרו את איכות החיים של בני הגיל השלישי. מגדלי הים התיכון היא רשת חדשנית לדיור מוגן הפועלת על פי תפיסת העולם של "מעניין לחיות פה" כך שהקמת הקרן מהווה נדבך נוסף בתפיסת עולמנו. מעבר למהלך הכלכלי והחברתי הקרן תקדם גם  קשר בין בני הגיל השלישי לדור הצעיר ועל ידי כך תעודד רעיונות ויוזמות חדשות שאנחנו מקווים שיביאו לפיתוח מוצרים שיסייעו לכלל בני הגיל השלישי במדינה. אנחנו מאמינים שישראל יכולה להוביל בעולמות הטכנולוגיה לבני הגיל השלישי, כפי שעשתה בעבר בתחומי טכנולוגיה אחרים, וגאים להיות החלוצים בתחום".

סלבה פראדין , מנהל הסיכונים הראשי של הבורסה, אמר: "הבורסה רואה חשיבות בפיתוח הקשר בין טכנולוגיות חדשניות והייטק ובוודאי כאשר זה נוגע לפתרונות הן לשיפור איכות החיים של כולנו והן לגיל השלישי. מגדלי הים התיכון הנפיקה לראשונה מניות בבורסה במרץ 2014, לפי שווי של כ-640 מיליון שקל ומאז ההנפקה עלה שער המנייה בכ-54% ושוויה עומד כיום על כ-862 מיליון שקל. החברה חילקה דיבידנדים בסך 40 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2017, לאחר שחילקה 28.5 מיליון שקל בשנת 2016.
אנו מאחלים לחברה הצלחה עם השקת הקרן ומקווים כי תצליח לשפר את איכות חייהם של אלו הנמצאים בתקופת הגיל השלישי".
 
בתמונה מימין לשמאל:  מר דב שוגרמן מנכל משותף של קרן ההשקעות; דר' יעל בנבנישתי, מנכ"לית משותפת קרן ההשקעות; מר דורון ארנון, מנכל רשת מגדלי הים התיכון;  מר יאיר סרוסי, יו" ר רשת מגדלי הים התיכון; בוריס לוין, סגן יו''ר דירקטוריון רשת מגדלי הים התיכון; סלבה פראדין , מנהל הסיכונים הראשי של הבורסה  ואיתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה 
 
קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית
הנהלת מגדלי הים התיכון VENTURES - קרן ההשקעות הראשונה בישראל להשקעות בחדשנות טכנולוגית לגיל השלישי פתחה את המסחר בבורסה