הנהלת חברת תמר פטרוליום פתחה את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה

הודעה לעיתונות
24/07/2017
 
הבוקר (יום שני, 24 ביולי) פתחת הנהלת חברת תמר פטרוליום את המסחר בבורסה לני"ע לרגל הנפקת מניות ואג"ח של החברה. תמר פטרוליום הינה החברה ה- 11 המבצעת הנפקה לראשונה בבורסה (IPO), מתחילת השנה. החברה מצטרפת ל- 17 חברות ושותפויות חיפושי נפט וגז הנסחרות בתל-אביב בשווי כולל של כ- 40 מיליארד ש"ח.

יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים: "הקמתה של תמר פטרוליום היא תוצאה של עבודה מאומצת של אנשים רבים וטובים, שהובילו כצוות להשלמת ההנפקה הגדולה במשק הישראלי בצורה מוצלחת.  סקטור האנרגיה בשוק ההון הישראלי זכה בתוספת איכותית וייחודית המאפשרת למשקיעים חשיפה ישירה ואופטימאלית לפרויקט תמר".
 
ליעמי וייסמן, מנכ"ל תמר פטרוליום: "האמון שהביע השוק בהנפקה של תמר פטרוליום משקף את הפנמת המעבר של ישראל לעולם של עצמאות אנרגטית. לסקטור האנרגיה פוטנציאל גדול בשוק הציבורי, ותמר פטרוליום מהווה אחת מהעדויות הראשונות לכך, על רקע הגידול הצפוי במשק בהשקעות באנרגיה בפרט ובתשתיות בכלל."
 
חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך: "ענף הנפט והגז החל להתפתח בשנות ה- 80, בזכות כמה בעלי חזון שהאמינו שיש בישראל נפט וגז וסחפו אחריהם את הציבור באמצעות גיוסים והכל נעשה באמצעות הבורסה בתל-אביב. זוהי דוגמא קלאסית לתרומת הבורסה להתפתחות הכלכלה והמשק הישראלי".

חברת תמר פטרוליום הונפקה לפי שווי חברה של 1.16 מיליארד שקל, גייסה כ- 700 מיליון שקל, כך שהציבור מחזיק כ- 60% מהחברה. החברה צפויה להצטרף למדדי ת"א-90, ת"א-125 ומדד ת"א- נפט וגז בתחילת אוקטובר.
 
בתמונה:
יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים
יוסי גבורה, משנה למנכ"ל דלק קידוחים
שרי זינגר, יועצת משפטית דלק קידוחים
ליעמי וייסמן, מנכ"ל תמר פטרוליום
יובל רייקין ,סמנכ"ל כספים תמר פטרוליום
יניב פרידמן, משנה למנכ"ל דלק קידוחים
גיל בשן, אנליסט ראשי ומנהל קשרי משקיעים
גבי לסט, יו"ר דירקטוריון קבוצת דלק
אנשי מחלקת הכספים: טל לוי, רונן אדוארד, ירון זוארץ
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה
חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית

קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית.