הנהלת גלובל כנפיים פתחה את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה

הודעה לעיתונות
30/07/2017
 
הבוקר (יום ראשון, 30 ביולי) פתחת הנהלת חברת גלובל כנפיים, את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה בתל אביב.
 
החברה עוסקת ברכישה של מטוסים, מימונם והחכרתם לחברות תעופה במדינות שונות בעולם, וכן במכירתם. החברה הינה חברה בת של כנפיים אחזקות, שמניותיה נסחרות בבורסה.
 
סידני סלסקי, מנכ"ל חברת גלובל כנפיים: "בעת האחרונה, בין היתר לאור השינויים בתחום החכרת המטוסים ובעולם התעופה, הרגשנו והבנו ש-GKL גדלה ובשלה דיה כדי לעשות עוד קפיצת מדרגה. זה אך טבעי שמניותיה של GKL הצטרפו למסחר בבורסה כאן בתל אביב. שוק התעופה בעולם הולך וצומח בכל הפרמטרים, ובין היתר בגידול עקבי בנתחי השוק של המטוסים החכורים, ואנחנו רוצים להמשיך להיות חלק מהמגמה הזו. אני מאמין שיחד עם בעלי המניות החדשים מקרב הציבור, נעמוד ביעדים אלו כדי לקבוע יעדים חדשים וגבוהים יותר. זו גם הזדמנות לומר תודה. GKL היא אומנם חברה של החכרת מטוסים אך תמיד דגלתי בכך שהמרכיב החשוב ביותר הוא מרכיב חוץ מאזני, והוא ההון האנושי של הקבוצה - הצוות הנפלא של קבוצת כנפיים, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מ-GKL ויש לו תרומה אמיתית ומשמעותית להתפתחותה ולצמיחתה".
 
חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה: "גלובל כנפיים הנפיקה מניות לראשונה בתחילת החודש, בכך הגיע מספר החברות החדשות שנרשמו השנה לתריסר. החברות החדשות גייסו כ-2.2 מיליארד שקל. ראוי לציין כי החברות החדשות שהצטרפו מגיעות ממגוון תחומים וסקטורים- מטכנולוגיה, מסחר ושירותים, נדל"ן, חיפושי נפט  ושירותים פיננסיים. אגרות החוב של כנפיים, הונפקו בבורסה בנובמבר 2010, ולכן ההתנהלות בשוק ההון אינה חדשה לחברה. המעבר להיות חברה שגם מניותיה נרשמו כאן למסחר, מעיד על האמון של החברה בבורסה ובשוק הישראלי. מניות החברה צפויות להצטרף למדד ת"א-צמיחה ו-All Share , בתחילת ספטמבר 2017".
 
בתמונה: 
רונן ציוני, מנכ"ל כנפיים אחזקות: ערן בן מנחם, סמנכ"ל הכספים של החברה ושל כנפיים אחזקות; איתמר בלום, חשב החברה וכנפיים אחזקות; אסף לוזון, מנהל עסקאות ליסינג; סידני סלסקי, מנכ"ל החברה; שלמה חנאל, יו"ר דירקטוריון החברה וכנפיים אחזקות; יהונתן שטרק, יועץ משפטי החברה וכנפיים אחזקות; חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לני"ע.
 
קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית.
הנהלת גלובל כנפיים פתחה את המסחר בבורסה