הנהלת חברת קרסו פתחה את המסחר לרגל כניסתה למדדים ת"א-90 ות"א-125

הודעה לעיתונות
03/08/2017
 
הבוקר (יום חמישי, 3 באוגוסט) פתחת הנהלת חברת קרסו את המסחר לרגל כניסתה למדדים ת"א-90 ות"א-125 בבורסה לניירות ערך, החל מיום 6 באוגוסט 2017.
 
מניות חברת קרסו החלו להיסחר ביוני 2011 ושווי השוק של החברה מגיע כיום  לכ-2.7 מיליארד שקל ומחזור המסחר היומי במניה בממוצע מתחילת השנה הגיע לכ-2.5 מיליון שקל.
 
יואל קרסו, יו"ר הדירקטוריון בקרסו מוטורוס ואיציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "אנו נרגשים לציין אבן דרך נוספת בדרכה של קרסו מוטורס, שהינה אחת מהחברות הוותיקות במשק הישראלי. את הרומן עם הבורסה הישראלית התחלנו כאשר הנפקנו מניות לראשונה בשנת 2011, ומאז עשינו כברת דרך שאנו גאים בה מאד. היקף הפעילות של הקבוצה עלה מהלך שנים אלה מ-2.5 מיליארד שקל לקצב שנתי נוכחי של 4 מיליארד שקל, ושווי החברה עלה ממיליארד שקל ל-2.7 מיליארד שקל, וזאת לאחר שגם שיתפנו את ציבור המשקיעים בהצלחת החברה, וחילקנו מאז ההנפקה דיווידנדים בהיקף כולל של קרוב ל-750 מיליון שקל. לקרסו מוטורס ממשקים רבים עם הציבור הישראלי, בהיותה שחקנית מובילה בשוק הרכב המקומי, ואנו רואים בשוק ההון ממשק לא פחות חשוב, שמסייע לחברה להמשיך בצמיחתה ובפיתוח פעילותה תוך שיתוף הציבור בעשייה ובהצלחה של הקבוצה".
 
עמית רחמני, מנהל יחידת המדדים בבורסה: "הבורסה השיקה את הרפורמה במדדים בפברואר השנה ואחד החידושים של הרפורמה היה מסלול מהיר גם למניות ותיקות במטרה לאפשר חלון הזדמנות חודשי לכלל החברות שרשומות למסחר בבורסה ואינן נכללות במדדים. אחת המטרות העיקריות ברפורמה היתה להגדיל את שיעור אחזקות הציבור בקרב החברות הנסחרות בבורסה ונקבע רף מאתגר של מינימום 30% החזקות ציבור. קרסו נענתה לאתגר ועשתה מהלך משמעותי שהגדיל את שיעור אחזקות הציבור במניה לרף הנדרש. הודות למהלך החברה, הערב, תימנה החברה בין 15 הגדולות בת"א-90 ובין 50 הגדולות בת"א-125".

 

הנהלת חברת קרסו פתחה את המסחר לרגל כניסתה למדד ת"א-90 ות"א-125
בתמונה מימין לשמאל: אורלי חושן, חברת דירקטוריון: איציק וייץ, מנכ"ל קרסו: יואל קרסו, יו"ר הדירקטוריון בקרסו
אריק קרסו, חבר דירקטוריון: דרור שילה, סמנכ"ל הכספים בקרסו: מושי קרסו, חבר דירקטוריון: שרה קרסו ,חברת דירקטוריון: איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה ועמית רחמני, מנהל יחידת המדדים בבורסה.
קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית.