החברות אטראו שוקי הון, איי.אי.אס החזקות, הכשרת היישוב וקרסו פתחו את המסחר לרגל הצטרפותן למדדי הדגל של הבורסה - ת"א-125 ות"א-90

הודעה לעיתונות
06/08/2017
 
6 באוגוסט, 2017 - הבוקר פתחו את המסחר בבורסה הנהלות החברות אטראו שוקי הון, איי.אי.אס החזקות,  הכשרת היישוב וקרסו לרגל הצטרפותן, החל מהבוקר, למדדי הדגל של הבורסה, מדד ת"א-125 ומדד ת"א-90.
 
הרפורמה במדדי הבורסה יצאה לדרך בפברואר השנה, כאשר מטרותיה העיקריות היו: הפחתת הריכוזיות, הגדלת מספר החברות הנכללות במדדי הבורסה והגדלת שיעור אחזקות הציבור של החברות.
 
שווי השוק של כל אחת מהחברות אטראו שוקי הון, איי.אי.אס החזקות והכשרת הישוב גדל בצורה משמעותית ולכן שלושתן עברו ממדד ת"א-SME60 למדדי הדגל. חברת קרסו הגדילה משמעותית את שיעור החזקות הציבור שלה כך שהחברה עברה ממדד ת"א-צמיחה היישר למדדי הדגל.
 
דורון שגב, מנכ"ל IES החזקות: "לאורך השנים פעלנו בהתמדה ונחישות לקידום עסקי החברה ויצירת ערך לבעלי המניות, שמרנו על רווחיות מתמדת, ביצענו חלוקות הון של כ- 150 מיליון שקל, ושווי החברה עלה למעל 800 מיליון ₪. אנחנו גאים היום להצטרף למדד המוביל- ת"א-90. עשינו דרך ארוכה ואנו לא מתכונים לנוח על זרי הדפנה, נמשיך לפעול להשבחת הנכסים והרחבת הפעילויות שבהן אנו עוסקים".
 
שרון לביא, מנהלת יחידת נגזרים ומדדים בבורסה: "אנו שמחים לפתוח את המסחר עם 4 החברות שנכנסו למדדי הדגל של הבורסה. תוצאות הרפורמה במדדי הבורסה, שהושקה בפברואר השנה, לא אחרו לבוא. למדדי הבורסה  נוספו כ- 100 חברות שלא נכללו במדדי הבורסה עד אז וכ - 260 חברות הגדילו את שווי אחזקות הציבור בכ - 26 מיליארד ₪, מתוכם, מכרו בעלי עניין מניות בשווי של כ- 9 מיליארד ₪. זוהי הבעת אמון של החברות בבורסה וזוהי תרומתן לרפורמת המדדים. אני בטוחה כי גם ציבור המשקיעים ייהנה מכניסתכן למדדי הבורסה ויהיה שותף להצלחה שלכן".

בתמונה מימין לשמאל:
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך; דרור שילה, סמנכ"ל הכספים קרסו מוטורס
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס; שמשון מרפוגל, משנה למנכ"ל הכשרת היישוב; שלמה מעוז, יו"ר דירקטוריון הכשרת היישוב; קים שהם ניר, סמנכ"ל רגולציה ומזכיר החברה, הכשרת היישוב; דורון שגב, מנכ"ל IES החזקות; חיים גייר, בעל השליטה IES החזקות; צחי אפלויג, יו״ר אטראו שוקי הון; סמדר נמרודי-רינות, סמנכ"ל פרויקטים ויו"ר דירקטוריון מלונות הכשרה, הכשרת היישוב; דניאל נמרודי, אחראי התחדשות עירונית וסמנכ"ל הישוב החדש; ליאור בן ארצי, מנכ"ל אטראו שוקי הון; תומר כץ, סמנכ"ל השקעות ופיתוח עסקי, הכשרת היישוב; שרון לביא, מנהלת יחידת נגזרים ומדדים בבורסה לניירות ערך; איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך
 
קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית.
החברות אטראו שוקי הון, איי.אי.אס החזקות, הכשרת היישוב וקרסו פתחו את המסחר לרגל הצטרפותן למדדי הדגל של הבורסה - ת"א-125 ות"א-90