הנהלת קבוצת פוקס פתחה את המסחר הבוקר לרגל 15 שנות מסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
19/10/2017
 
הנהלת קבוצת פוקס, פתחה הבוקר את המסחר לרגל 15 שנות מסחר בבורסה.
 
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס: "אנו שמחים לציין 15 שנה להנפקה של פוקס כחברה ציבורית בבורסה וגאים להיסחר בין 75 החברות הציבוריות הגדולות במשק. הקבוצה מונה היום 16 מותגים, ביניהם: FOX, FOX HOME, AMERICAN EAGLE, NIKE, FOOT LOCKER, MANGO , LALINE ועוד, מפעילה כ- 570 נקודות מכירה ומעסיקה מעל 6,500 עובדים. קבוצת פוקס מובילה את ענף האופנה והלייף סטייל בישראל ופועלת רבות כדי להתאים את עצמה כל העת לשינויים בענף בארץ ובעולם. בחודש הבא אנו עומדים להשיק את פלטפורמת הסחר החדשנית והייחודית של קבוצת פוקס- TERMINAL X, מדובר באתר אינטרנט שיציע למכירה מעל 40 מותגים מובילים בארץ ובעולם, בנוסף למותגי הקבוצה. בעוד מספר שבועות אנו צפויים לפתוח חנות ראשונה של NIKE בקנדה ולקראת חודש מרץ אנו עתידים להשיק את פעילות המותג URBAN OUTFITTERS בארץ. קבוצת פוקס תמשיך לפעול בנחישות בפיתוח מותגי הליבה שלה ובפיתוח מותגים חדשים בהתאם לתוכנית האסטרטגית, כל זאת על מנת להבטיח את צמיחת החברה גם בשנים הבאות".
 
אורלי גרינפלד, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מחלקת הסליקה בבורסה: "הבורסה גאה על חברות מהסוג של פוקס שנסחרות בה. חברה שהחלה את דרכה כחברה משפחתית בשנות ה- 40 וכיום פועלת עם מאות חנויות מרובות מותגים, מעל 6,500 עובדים, הכנסות מצרפיות של כלל חברות הקבוצה בסך של מעל 2.2 מיליארד ש"ח בשנה ושווי שוק של כמיליארד ש"ח, מה שמכניס אותה למדדי הדגל של הבורסה. תשואת המניה עומדת על כ- 490% מאז החלה להיסחר ב- 2002 ו- 19% מאז תחילת 2017 , לקבוצה מדיניות חלוקת דיבידנד בגובה של לפחות 50% מהרווח בכל שנה. אנחנו מאחלים לחברה עוד שנים רבות של מסחר ער בבורסה בתל-אביב ופעילות מוצלחת בארץ ובעולם, ומקווים שהסיפור של פוקס יהווה השראה לחברות משפחתיות ישראליות נוספות ללכת באותה דרך ולמנף את היתרונות הגלומים ברישום למסחר בבורסה בת-אביב".

בתמונה מימין לשמאל:  אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; אברהם פוקס, דירקטור ובעלים קבוצת פוקס; אבי זלדמן, יושב ראש דירקטוריון קבוצת פוקס; הראל ויזל,מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס; אורלי גרינפלד, סמנכלית בכירה ומנהלת  מחלקת הסליקה בבורסה ואיתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך.
הנהלת קבוצת פוקס פתחה את המסחר הבוקר לרגל 15 שנות מסחר בבורסה