השיק של השוק בסימן נדל"ן הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות IBI ו-SUPERSONAS מדברות כלכלה בגובה העיניים מפגש פתוח לקהל הרחב בהשתתפות נשים מובילות בתעשייה

הודעה לעיתונות
23/10/2017
 

​פעם זה היה ברור - הבית שלנו הוא הנכס הפיננסי המשמעותי ביותר שלנו,אבל כיום, בישראל וגם בעולם, אפשר להשקיע בבית מבלי לקנות אותו.המפגש יעסוק בעולם הנדל"ן וכיצד הוא מושפע משינויים חברתיים וטכנולוגיים.

הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות IBI ו-SUPERSONAS רגון הפועל ליצירת נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת, חוברות יחד לשיתוף פעולה ומקיימות גם השנה את "השיק של השוק" – סדרת מפגשים לנשים בנושאי כלכלה וחברה. היוזמה, שהחלה ב- 2015 וזוכה להצלחה, נועדה להעלאת המודעות לעולמות הכלכלה והפיננסיים ובמטרה לחשוף את הציבור הנשי לנושאי כלכלה וחברה המצויים על סדר היום. במפגשים לוקחות חלק נשים בכירות מהמגזר הכלכלי.

במפגש הקרוב, אשר יעסוק בנדל"ן, ישתתפו:

  • דנה עזריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי: "נדל"ן בראי הזמן"
  • אפרת טולקובסקי, מנכ"לית מכון גזית גלוב לחקר נדל"ן, חברת מועצת העיר תל אביב יפו: "הזכות לדיור והעידון האורבני, אתגר עולמי"
  • חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית, הבורסה לניירות ערך: "איך להשקיע בנדל"ן בלי לקנות נדל"ן"
  • אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"ל פיתוח עסקי, IBI בית ההשקעות: "איך לרתום את המגמות בשוק הנדל"ן להחלטות השקעה"
  • גלית דיאמנט, שותפה מייסדת ב- SUPERSONAS ומייסדת ומנכ"לית שותפה באקדמיית SHE SPEAKS: "האבולוציה של מיזם נשי פורץ דרך ועל כוחה של קהילה לקידום נוכחות נשית בצמתי השפעה"

ההרצאות מכוונות לקהל ללא רקע מוקדם והן מאפשרות להתעדכן במגמות הנוכחיות ובהתפתחויות האחרונות בעולמות הכלכלה והפיננסים על רבדיהם השונים.

לרישום ופרטים נוספים: http://hashik.co.il/

ההשתתפות פתוחה לקהל הרחב בהרשמה מוקדמת ואינה כרוכה בתשלום

המפגש יתקיים ביום חמישי, 02.11.17 בשעה 18:00,במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בת"א, אחוזת בית 2.