הנהלת חנן מור פתחה את המסחר לרגל עשור למסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
31/10/2017
 

​הנהלת חנן מור, פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לרגל עשור למסחר בבורסה.
 
חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: " שמנו לעצמנו את המטרה לבנות חברה שתניב ערך ולא רק רווחים. התחלנו מחברה קטנה והפכנו לחברה מאוד משמעותית בשוק הנדל"ן. בימים אלה אנחנו מסכמים עשור מרגש גדוש בפעילות ואנחנו מסתכלים לעשור הקרוב ורואים שיש לנו עוד הרבה מה לעשות בארץ".
 
אורי שביט, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול: "חנן מור עומדת כיום על שווי שוק של כ- 210 מיליון שח ומאז השקת הרפורמה במדדים בפברואר 2017, הנמצאת גם במדדי ת"א-נדלן ות"א צמיחה.  תשואת המניה מיום שנרשמה למסחר עומדת על כ- 390% ומתחילת 2017 על כ- 18% ולחברה מדיניות חלוקת דיבידנד בגובה של עד  25% מהרווח. שוק הנדלן בישראל צומח בשנים האחרונות ואנו רואים כי יש הלימה בין ענף הנדלן ובין מרכזיותו של סקטור הנדלן בבורסה, בה נסחרות 134 חברות נדלן, 93 חברות נדלן במניות ו- 41 חברות אג"ח. אנו מאחלים לחברה המשך הצלחה".
 
בתמונה מימין לשמאל:  אורי שביט, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול בבורסה; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; זאב לזר, סמנכ"ל משפטי;  אבי מאור, מנכ"ל הקבוצה; ערן מזור, סמנכ"ל הכספים הנכנס; חנן מור, יו"ר הקבוצה; עמי בשירי, סמנכ"ל כספים; שרית פרלמוטר-שוגרמן, יועצת משפטית; דרור אבן חן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ואיתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך.

הנהלת חנן מור פתחה את המסחר לרגל עשור למסחר בבורסה