הנהלת חברת אל-מור חשמל פתחה הבוקר את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה

הודעה לעיתונות
26/12/2017
 
הבוקר (26.12.17) פתחה הנהלת חברת אל-מור חשמל את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה.
החברה עוסקת בייצור ובביצוע עבודות חשמל לבניה ולתעשייה ובמתן שירותי ניהול ואחזקה למערכות חשמל ומערכות סולאריות. לחברה גם פעילות בתחומי האנרגיה הסולארית, פיתוח וייצור מתקני ביו-גז והתייעלות אנרגטית.

מאיר סרוסי, מנכ"ל אל-מור חשמל: "תודה על האמון בהנפקה, אני אעשה הכל בכדי לא לאכזב אף אחד! עד היום תמיד עבדנו בהגינות וביושר וראינו ברכה בעמלינו, אני לא לבד ומסביבי צוות מדהים במילה אחת: צוות מנצח שעמל יום וליל להצליח לשמור על החברה ועל השם הטוב של אל מור ולתת שירות ללא לאות וכנראה שזהו סוד ההצלחה".
 
חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה: "אנו שמחים כי חברת תעשיה חדשה מצטרפת לבורסה. בשנים האחרונות ראינו פחות חברות תעשיה מסורתית שצומחות ומגיעות לבורסה. התפקיד הקלאסי של הבורסה הוא חיבור התעשייה לשוק ההון, אנו מאמינים כי לחברות התעשייתיות יש חשיבות רבה בהתפתחות של הכלכלה והמשק הישראלי, בהקמת מפעלים והעסקת עובדים. אל-מור חשמל מצטרפת לרשימת החברות החדשות שנרשמו השנה למסחר בבורסה,  כך שבשנת 2017 הגענו ל- 20 חברות חדשות. גיוסי ההון של 20 החברות החדשות הסתכמו בכ 3.8 מיליארד ש"ח, ושווי השוק שלהן מסתכם כיום בכ- 14.2 מיליארד ש"ח. מניות החברה צפויות להיכנס למדדי ת"א-צמיחה ות"א All Share החל מתחילת פברואר".
 
בתמונה : מאיר סרוסי, מנכ''ל ובעלים חברת אל-מור, גרשון חיים; מנכ''ל חברת אל-מור; הנהלת חברת אל-מור,  חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה ואיתי בן זאב, מנכ״ל הבורסה לניירות ערך.

קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית.
הנהלת חברת אל-מור חשמל עם  הנהלת הבורסה בפתיחת מסחר