אורמד פארמסוטיקלס מצטרפת לבורסה בתל אביב במסגרת הרישום הכפול

הודעה לעיתונות
05/07/2017
 
5 ביולי 2017- אורמד פארמסוטיקלס (NASDAQCM: ORMP) (www.oramed.com), חברת תרופות בשלב הקליני, המתמקדת בפיתוח טכנולוגיה ייחודית למתן אוראלי של תרופות הניתנות כיום באמצעות זריקה בלבד, הודיעה היום כי קיבלה את אישור רשות ניירות ערך לרישום מניותיה במסגרת הרישום כפול בבורסה בתל אביב.
מניות החברה יחלו להיסחר ביום 12 ביולי 2017 תחת הסימול ארמד. שווי שוק מניות החברה כ-100 מיליון דולר והן צפויות להצטרף למדדי הבורסה -  TA SME-60, ת"א-SME150 ות"א גלובל-בלוטק, החל מחודש ספטמבר 2017.
מניות החברה ימשיכו להיסחר בבורסת NASDAQ Capital Markets והחברה תמשיך לעמוד בדרישות הדיווח והגילוי של רשות ניירות ערך האמריקאית. במסגרת הרישום הכפול, החברה לא תידרש לדיווחים נוספים מעבר לאלו הנדרשים בארה"ב.
נדב קדרון, מנכ"ל אורמד אמר כי: "אנו מאמינים כי לרישום הכפול בתל אביב יתרונות רבים עבור החברה ועבור המשקיעים במניותיה. הגדלת ציבור המשקיעים הפוטנציאליים, ובכללם גופים מוסדיים ישראלים, כמו גם תוספת ימי ושעות מסחר אשר יסייעו לכניסת משקיעים מאירופה ואסיה, וכן הכניסה למדדים, צפויים לתרום להגברת המסחר, הנזילות ושווי המניה".
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר כי: "אנו מברכים את חברת אורמד על בחירתה להצטרף לבורסה בתל-אביב ברישום כפול ומאמינים כי כל חברה ישראלית, גם אם היא נסחרת בחו"ל, צריכה להיות חלק משוק ההון הישראלי. הפוטנציאל גדול – קרוב ל- 60 חברות ישראליות נסחרות בניו יורק ובלונדון העומדות בקריטריונים לרישום כפול ועל כן אנו משקיעים מאמצים גדולים, יחד עם הרגולטורים, במתן הקלות משמעותיות לחברות דואליות כך שיוכלו ליהנות באופן פשוט ונוח מהיתרונות של הרחבת מעגל המשקיעים, הארכת שעות המסחר, כניסה למדדי הבורסה ועוד."   

אודות אורמד:

אורמד פארמסוטיקלס הינה חלוצה טכנולוגית בתחום פתרונות הולכה אוראלית של תרופות וחיסונים הניתנים כיום באמצעות הזרקה. החברה נוסדה ב-2006 על בסיס מחקרים אשר בוצעו לאורך יותר מ-30 שנה על ידי חוקרים בעלי שם מהמרכז הרפואי הדסה בירושלים. אורמד שמה לה למטרה לייצר מהפכה בתחום הטיפול במחלת הסוכרת באמצעות מוצר הדגל של החברה, גלולת אינסולין אוראלית (ORMD-0801) אשר סיימה את ניסוי שלב 2 של הניסויים הקליניים תחת ה-FDA. בנוסף, מפתחת החברה גלולת GLP1-ANALOG (ORMD-0901), אף היא לטיפול בסוכרת.
למידע נוסף, אשר תוכנו אינו נכלל כחלק מהודעה זו, אנא בקרו באתר החברה www.oramed.com.

אודות הבורסה לניירות ערך:

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, TASE- נוסדה בשנת 1953. קבוצת הבורסה הכוללת את הבורסה, מסלקת הבורסה ומסלקת מעו"ף, מספקת עבור משקיעים מקומיים ובינלאומיים שירותי מסחר וסליקה בניירות ערך לרבות מניות, אגרות חוב תאגידיות, אגרות חוב ממשלתיות, מוצרים עוקבי מדדים ונגזרים. הבורסה מהווה בית עבור למעלה מ-450 חברות רשומות, בעלות שווי שוק כולל של כ- 225 מיליארד דולר, 600 אגרות חוב תאגידיות ו-690 תעודות סל.

מידע צופה פני עתיד:

הודעה זו כוללת אמירות צופות פני עתיד, כמשמעותן על פי חוקי ניירות הערך האמריקאים וכן על פי הוראות ה-safe harbor  בחוק ה- U.S. Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995.
מלים כגון "מאמין", "חזוי", "מצפה", "מתכוון", "שואף", "רוצה", "מתכנן", "יתכן", "עלול", "עשוי", "יעד", "מטרה", והטיותיהם וביטויים דומים בדרך כלל מתארים אמירות צופות פני עתיד,  אך מילים אלה אינן המילים היחידות המתארות אמירות אלה. כל אמירה, למעט ציון עובדה היסטורית, הנכללת בהודעה זו, בנוגע לאירוע עתידי או הזדמנות עתידית, היא מידע צופה פני עתיד.
כך, למשל, אמירות צופות פני עתיד כוללות אמירות בנוגע להכללת מנית אורמד במדד ב-TA SME-60  ובמדדים אחרים, או בנוגע לייצור מהפכה בטיפול במחלת הסוכרת באמצעות מוצרי אורמד.
אמירות צופות פני עתיד אלו מבוססות על הידע, האמונות והתחזיות הנוכחיות של הנהלת החברה בלבד, והן כרוכות בגורמי סיכון וחוסר ודאות ביחס לחברה, העלולים לגרום לתוצאות השונות בפועל באופן מהותי מהתוצאות החזויות באמירות צופות פני העתיד כאמור.