כנס המשקיעים העשירי של הבורסה בלונדון - 1 ביולי, 2010 חשיבות מיוחדת על רקע שדרוג ישראל למדינה מפותחת על ידי ה- MSCI

הודעה לעיתונות
20/06/2010
 
הבורסה לניירות ערך תקיים זו השנה העשירית כנס משקיעים בלונדון, המפגיש מנהלי חברות ישראליות עם גופי השקעה מרכזיים באירופה. השנה יש לכנס חשיבות מיוחדת, על רקע שדרוג מעמדה של ישראל למדינה מפותחת על ידי ה-MSCI והצטרפותה ל OECD.
 
המעבר של ישראל למעמד של שוק מפותח הופך אותה ליעד השקעה לגופים מוסדיים גדולים המתמקדים בשווקים מפותחים ואשר לא השקיעו עד כה בחברות הישראליות. הכנס נועד לחשוף את הבורסה של תל-אביב ואת החברות הנסחרות בה בפני משקיעים אלו ולהציג להם את הפוטנציאל הטמון בהשקעה בישראל.

הכנס יתקיים בלונדון ב- 1 ביולי 2010, בשיתוף עם שגרירות ישראל בלונדון.

פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, יישא את ההרצאה המרכזית בה יסקור את הכלכלה הישראלית. מר רוני חזקיהו, המפקח על הבנקים בבנק ישראל יסקור את סקטור הבנקאות, והגב' אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה של תל-אביב תסקור את שוק ההון והפעילות הבורסאית בארץ.

בכנס יציגו חברות ישראליות מובילות מסקטורים שונים וכן יאורגנו לחברות אלה מפגשי 1:1 עם משקיעים פוטנציאליים. המציגים בכנס הם:

אורמת תעשיות – יהודית "דיטה" ברוניצקי, מנכ"ל
איתמר מדיקל – ד"ר גיורא ירון, יו"ר דירקטוריון
בז"ן – יוסי רוזן, יו"ר דירקטוריון
בנק הפועלים – יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון
בנק לאומי - גליה מאור, מנכ"ל
גזית גלוב – רוני סופר, מנכ"ל
גיוון אימג'ינג – יובל ינאי, סמנכ"ל כספים
דלק אנרגיה – גדעון תדמור, מנכ"ל
כיל – עקיבא מוזס, מנכ"ל
כלל ביוטכנולוגיה – ראובן קרופיק, מנכ"ל
קבוצת שטראוס – עופרה שטראוס, יו"ר דירקטוריון
 
"הכנס השנתי בלונדון הינו מסורת שאנו גאים בה ומשתלב במגמה להעמקת הפעילות הבינלאומית שלנו" אומרת אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה. "הבורסה בתל אביב הולכת ומתבססת כיעד של משקיעים בינלאומיים ואין ספק כי השנה, על רקע השדרוג למעמד של מדינה מפותחת על ידי ה-MSCI, קיימת חשיבות מיוחדת לחשיפת שוק ההון והחברות הישראליות בפני משקיעים הפעילים בשווקים מפותחים."