פרוטליקס ביות'רפיוטיקס תירשם למסחר בתל-אביב במסגרת הרישום הכפול • המניות הרגילות של החברה יירשמו גם בבורסה בתל אביב בנוסף לרישומן ב- NYSE-AMEX החל מה-6 בספטמבר 2010, לפי הסימול PLX• מניות החברה צפויות להיכלל במדדי הבורסה הבאים: ת"א-75, ת"א-100, תל-טק, תל-טק 15 ומדד הביומד, החל מה- 10 באוקטובר 2010

הודעה לעיתונות
30/08/2010
 
כרמיאל, ישראל – 30 באוגוסט 2010  –  פרוטליקס ביות'רפיוטיקס אינק. (NYSE-Amex: PLX),  חברה הפועלת בתחום הביוטכנולוגיה, ומתמקדת בפיתוח ומסחור של חלבונים תרופתיים המיוצרים בתרביות תאי צמח, הודיעה היום שהמניות הרגילות שלה אושרו למסחר בבורסה בתל אביב בנוסף לרישומן בבורסת ניו יורק - NYSE-Amex. המסחר במניות הרגילות של החברה יחל ביום 6 בספטמבר 2010. בנוסף, הודיעה החברה שעל פי שווי השוק הנוכחי של מניותיה, המניה צפויה להיכלל במדדי ת"א- 75, ת"א-100, תל-טק, תל-טק 15 ומדד הביומד החל מ- 10 באוקטובר 2010.
 
"החלטנו לרשום את המניות הרגילות של החברה למסחר גם בבורסה בתל אביב בנוסף לרישומן בבורסה בניו יורק, בעקבות ההתעניינות הרבה בחברה בקרב משקיעים ישראלים. אנו מאמינים כי הרישום הכפול יגדיל את היקף המסחר ויביא לגיוון ציבור המשקיעים בחברה"  ציין ד"ר דוד אביעזר, נשיא ומנכ"ל פרוטליקס. "אנו מצפים שהרישום למסחר בבורסה בתל אביב ירחיב את התעניינות המשקיעים במניות החברה, וזאת בלא שתהייה לכך השפעה כלשהי על המחויבות שלנו לגבי הכללים והרגולציה המוטלים על החברה מכוח היותה רשומה למסחר ב- NYSE-Amex".
 
"אנו מברכים את פרוטליקס לרגל הצטרפותה לבורסה בתל-אביב", אמרה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה. "הבורסה מספקת בית לחברות הישראליות החדשניות ביותר, וביניהן למעלה מ-50 חברות ביוטכנולוגיה ו-51 חברות דואליות. הצטרפותה של פרוטליקס, מצמרת סקטור הביוטכנולוגיה, מצביעה על המעמד המוביל, בקנה מידה בינלאומי, של הבורסה בתל אביב בתחום ההייטק והביוטכנולוגיה".  
 
פרוטליקס תמשיך למלא אחר הכללים המוטלים על חברות הרשומות ב- NYSE-Amex ותמשיך להיות כפופה לפיקוח רשות ניירות ערך האמריקאית. על פי הדין בישראל, חברות הרשומות מחוץ לישראל, לרבות חברות הרשומות ב- NYSE Amex, רשאיות לרשום את מניותיהן גם בבורסה בתל אביב ללא צורך למלא דרישות רגולטוריות נוספות. המסחר בבורסה  בתל-אביב מתנהל בימים א' עד ה', בין השעות 9:45 בבוקר עד 16:30 אחה"צ (שעון ישראל), להוציא מועדי חופשות של הבורסה. מסלקת הבורסה מחוברת אלקטרונית ל-Depository Trust Company חברת בת של ה-Depository Trust & Clearing Corporation  על מנת למכן את תהליך סליקת ניירות הערך הרשומים גם בבורסה הישראלית וגם בבורסות בארה"ב.

 
אודות פרוטליקס
פרוטליקס הינה חברה הפועלת בתחום הביוטכנולוגיה ומתמקדת בפיתוח ומסחור של טכנולוגיה לייצור חלבונים תרופתיים המיוצרים בתרביות תאי צמח. פרוטליקס מעריכה כי מערכת  ProCellEx  לביטוי חלבונים רקומביננטיים בתאי צמח, תאפשר ייצור מסחרי, באופן יעיל וחסכוני, של חלבונים מורכבים בסביבה נקייה מוירוסים אנושיים וממרכיבים מהחי. פרוטליקס מפתחת מספר תרופות חדשניות בהתבסס על הטכנולוגיה שלה. התרופה המובילה שלה הינה אנזים המיועד לטיפול במחלת הגושה (טליגלוצרז אלפא). החברה הגישה ל- FDA בקשה לאישור התרופה החדשה (NDA) והתאריך שנקבע להשלמת הבדיקה על ידי ה- FDA הינו עד ה- 25 בפברואר 2011. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה בכתובת  www.protalix.com.