כנס המשקיעים ה- 11 של הבורסה בלונדון - 7 ביולי, 2011

הודעה לעיתונות
16/06/2011
 
הבורסה לניירות ערך תקיים זו הפעם ה-11 את כנס המשקיעים השנתי שלה בלונדון, המפגיש מנהלי חברות ישראליות עם גופי השקעה מובילים באירופה. מאז המעבר של ישראל למעמד של שוק מפותח על ידי ה-MSCI, במאי 2010, נפתח שוק חדש של משקיעים מוסדיים גדולים המתמחים בהשקעה בשווקים מפותחים ואשר אינם מכירים די הצורך את שוק ההון הישראלי. הכנס נועד להציג בפני משקיעים אלה את החברות הנסחרות בבורסה של תל-אביב ולחשוף בפניהם את הפוטנציאל הטמון בהשקעה בישראל.

פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, יישא את ההרצאה המרכזית בה יסקור את הכלכלה הישראלית, וגב' אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה של תל-אביב תסקור את שוק ההון והפעילות הבורסאית בארץ.
בכנס יציגו בכירי חברות ישראליות מובילות מהסקטורים השונים וכן יאורגנו לחברות אלה מפגשי 1:1 עם משקיעים פוטנציאליים. המציגים בכנס הם:
 
בנק דיסקונט- ד"ר יוסף (יוסי) בכר, יו"ר הדירקטוריון
בנק לאומי - גליה מאור, מנכ"ל
גזית גלוב - רוני סופר, מנכ"ל
מלאנוקס טכנולוגיות- איל וולדמן, מנכ"ל
קבוצת דלק- אסף ברטפלד, מנכ"ל
קבוצת עזריאלי- דנה עזריאלי, סגנית יו"ר הדירקטוריון
שופרסל- אפרים רוזנהויז, מנכ"ל
שטראוס גרופ - עופרה שטראוס, יו"ר הדירקטוריון
 
"הכנס השנתי בלונדון הינו מסורת שאנו גאים בה והוא משתלב במגמה להעמקת הפעילות הבינלאומית שלנו. הכנס מהווה הזדמנות מצוינת עבור החברות הישראליות להיחשף למשקיעים הזרים, ולקהילת המשקיעים בלונדון להכיר מקרוב את החברות הישראליות המובילות ואת הזדמנויות ההשקעה בהן" אומרת אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה. "הבורסה בתל אביב משקיעה מאמצים על מנת לבסס את מעמדה כיעד השקעה עבור המשקיעים הבינלאומיים. אנו מאמינים כי השנה, על רקע מעמדה החדש של ישראל כמדינה מפותחת, קיימת חשיבות מיוחדת לחשיפת שוק ההון והחברות הישראליות בפני משקיעים הפעילים בשווקים מפותחים".