פוטומדקס הנסחרת בנאסדק תבצע רישום כפול בישראל

הודעה לעיתונות
01/05/2012
 
מונטגומריווייל, פנסילבניה, 1 למאי 2012, פוטומדקס (NASDAQ: PHMD), פוטומדקס חברה גלובאלית הפועלת בתחום בריאות העור והאסתטיקה ומספקת פתרונות משולבים ומוצרים לשוק הרפואי והדרמטולוגי, לשוק האסתטי המקצועי ולשוק הצרכנים הביתיים מודיעה כי קיבלה אישור לרישום כפול של מניותיה בבורסה בתל אביב, בנוסף לרישומן בבורסת ה - NASDAQ Global Select וכי מניותיה יחלו להיסחר בבורסה בתל אביב ביום חמישי ה-3 במאי, 2012. פוטומדקס צפויה להיכלל במדד תל אביב 100, מדד תל אביב 75, מדד הבלוטק 50 ומדד תל אביב ביומד .(1)  
 
לדברי ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס: " אנו גאים להצטרף למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במקביל למסחר בבורסת הנאסדק. על אף היותנו חברה גלובלית המוכרת מוצרים בלמעלה מ – 55 מדינות ברחבי העולם, לפוטומדקס שורשים וקשר עמוק  לישראל ואנו מרגישים  מחויבים לחיזוק החברה הבת הפועלת מישראל אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהנהלת החברה, ממערך השיווק והמכירות, התפעול  ובסיס המחקר והפיתוח  המצטיין. לפוטומדקס סיפור צמיחה ייחודי  אשר זוכה להתעניינות רבה בקרב משקיעים מוסדיים בארצות הברית ולשמחתנו גם בקרב משקיעים בישראל . אנו מקווים לשתף פעולה עם גופים מרכזיים בשוק ההון הישראלי תוך שותפות בסיפור הצמיחה של החברה ובתוכניות שלנו להמשיך ולהתפתח.  אנו פועלים במרץ למימוש הפוטנציאל  הרב  הטמון בחברה ומהלך זה הינו חלק מהרצון שלנו להציף ערך  לבעלי  המניות שלנו".
 
לדברי גב' אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה: "אנו מברכים על הצטרפותה של פוטומקדס, חברה בעלת שווי שוק מכובד, לבורסה בתל אביב אשר תכנס למדדים המרכזיים של הבורסה. במהלך התקופה האחרונה אנו פועלים להפוך את הבורסה למובילה ומשוכללת יותר, במיוחד בתחום הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה ועושים מאמצים להביא חברות משמעותיות לשוק המקומי. אנו מקדמים חברות ישראליות הרשומות למסחר בחו"ל לבצע רישום כפול ומעריכים כי הרישום הכפול מעניק יתרונות רבים, לרבות חשיפה למשקיעים ישראליים, הארכת יום המסחר, השקעה על ידי תעודות סל וקרנות מדדיות מתמחות וכן גישה נוחה למשקיעים, מוסדיים ופרטיים, לחברות גלובליות צומחות".
 
פוטומדקס השלימה ברבעון הרביעי של שנת 2011 מיזוג עם חברת רדיאנסי.  לפוטומדקס פתרונות מקצה לקצה לשלושה קהלי יעד: השוק הרפואי, השוק האסתטי המקצועי ושוק הצרכנים הביתיים. עד היום החברה מכרה למעלה מ – 2.5 מיליון מוצרים ביתיים ברחבי העולם. מוצרי החברה נהנים ממיתוג מצוין, מודעות נרחבת בקרב הצרכנים וזכיה בפרסי חדשנות רבים. לחברה הנהלה מנוסה ובעלת מומחיות בשווקי היעד של החברה כמו גם יכולות מוכחות לפיתוח והבאת מוצרים בעלי יתרון תחרותי לשוק הרפואי והאסתטי המקצועי ועד לשוק הצרכנים הביתיים.

לפוטומדקס מספר מנועי צמיחה, ביניהם, מימוש הפוטנציאל בקרב כ- 7.5 מיליון חולי פסוריאזיס ו-2.5 מיליון חולי ויטיליגו בארה"ב עם שיפוי ביטוחי אופייני של כ - 175$ לטיפול, באמצעות יצירת מודעות וביקוש לטיפול בקרב חולי הפסוריאזיס והויטיליגו. פלטפורמה שיווקית זו מתבססת על מומחיותה של רדיאנסי בשיווק ומכירה לצרכן הסופי. מנוע צמיחה נוסף הינו מימוש הפוטנציאל של קו מוצרי הקוסמטיקה בשוק של 30 מיליארד דולר למוצרי אנטי-אייג'ינג ע"י מכירת מוצרי הקוסמטיקה הייחודיים של פוטומדקס באמצעות שימוש במומחיותה של רדיאנסי במכירה ישירה (direct to consumer) לשוק הצרכנים הביתיים. כמו כן לחברה מנוע צמיחה המתבסס על הצעה רחבה וייחודית של סל פתרונות מגוון ומכירות ישירות לשוק המקצועי על ידי כוח מכירה מיומן, אשר באמצעותו נפתחו בפני החברה הזדמנויות למכירות צולבות ויצירת צמיחה מתמשכת, תוך מינוף כוח המכירות הישיר של פוטומדקס בארה"ב למכירת מוצרי רדיאנסי לשוק הרופאים.
 

אודות פוטומדקס:
חברת פוטומדקס הינה חברה ציבורית (NASDAQ: PHMD) גלובלית העוסקת בתחום בריאות העור. החברה פועלת בשוק האסתטיקה העולמי הנאמד בכ – 34 מיליארד דולר בשנה. החברה מספקת ציוד ומוצרים לתחום בריאות העור המיועד לשוק הרופאים והדרמטולוגים, לשוק האסתטי המקצועי ולשוק הצרכנים הביתיים. מגוון מוצרי החברה נועד לטפל בפסוריאזיס, ויטיליגו, אקנה, פגעי קרינת UV ועוד. בחודש דצמבר 2011 התמזגה חברת פוטומדקס עם חברת רדיאנסי כך שקווי המוצרים של החברה כוללים כיום גם מוצרי צריכה תחת מותג ה-no!no!® בתחומי הסרת השיער, טיפול באקנה וטיפול בקמטים עדינים. כמו כן, רדיאנסי פועלת בתחום המוצרים המקצועיים להסרת שיער, טיפול באקנה, הצערת העור וקמטים עדינים וטיפול בפסוריאזיס, לשוק הרופאים, מכוני היופי ואתרי ספא רפואיים. במקביל לקו המוצרים הסינרגטי, רדיאנסי מחזיקה בידע ייחודי בתחום השיווק הישיר לצרכן הסופי המשמש כמנוע שיווקי להגדלת המודעות למותגיה ומוצריה. במהלך השנה הקרובה צפויה פוטומדקס להנות ממומחיותה של רדיאנסי ומתודלוגיות שיווק אלו בשיווק הפתרון הרפואי שלה לטיפול בפסוריאזיס ואקנה באמצעות מוצר ה-XTRAC® וכן לשיווק קו מוצרי הקוסמטיקה שלה לטיפוח העור וטיפול בנזקי שמש תוך צמיחה אורגנית והתרחבות גיאורגרפית.
החברה המאוחדת מעסיקה כיום כ-200 עובדים בכל העולם, מהם 64 מהם בפנסילבניה, 27 מהם בקליפורניה, 10 בניו יורק, 40 בישראל וכ – 50 אנשי מכירות ישירות ברחבי ארה"ב.
החברה מנוהלת על ידי ד"ר דולב רפאלי, בעל 22 שנות ניסיון בניהול ארגונים בינלאומיים. ד"ר רפאלי מחזיק בתואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול (בהצטיינות) ותואר שני בניהול מטעם הטכניון בחיפה וכן תואר Ph.D במנהל עסקים מאוניברסיטת Century.

 
 
(1)האמור לעיל הנו מידע הצופה פני עתיד המבוסס על הערכות ראשוניות של החברה הנסמכות על כללי הבורסה ועל החברות הנכללות במדדים האמורים. שינוי בכללי הבורסה או שינויים בקשר עם החברות הנכללות בכל אחד מהמדדים האמורים עשויים להשפיע על הערכה זו.