חברת הנדל"ן המניב ויתניה פתחה את המסחר בבורסה

הודעה לעיתונות
04/08/2015
 
הבוקר (שלישי, 4 באוגוסט 2015), פתחה חברת הנדל"ן המניב ויתניה את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לאחר שבשבוע שעבר השלימה בהצלחה הנפקת מניות (IPO) בסך של כ- 79 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 460 מיליון שקל, אחרי הכסף.
ויתניה הינה מיזם נדל"ן משותף בבעלות אהוד סמסונוב וירון שמיע מבעלי חברת הבניה אס.ג'י.אס, האחים דן וגד פרופר, משרד הפרסום גיתם בבעלות מושיק תאומים, מודי כידון ויעל אלמוג, קבוצת הביטוח הראל, פליינג קרגו של האחים רייק ומשפחת חממה. החברה נוסדה לפני 20 שנה ופועלת בישראל בייזום, פיתוח, השבחה, השכרה והפעלה של נכסים מניבים, הכוללים שטחי משרדים, מסחר וחניות. לויתניה כ- 124 אלף מ"ר נכסים מניבים ועוד כ- 143,000 מ"ר בשלבי הקמה ותכנון שונים, המיועדים לבנייני משרדים, מסחר, מגורים, מלון, מחסנים וחניות.
 
החברה מנוהלת על ידי עופר זיו ויו"ר הדירקטוריון שלה הוא אהוד סמסונוב שמחזיק גם ב-7.25% ממניות החברה. בין הפרויקטים המפורסמים של החברה ניתן למצוא את בית ורינט בהרצליה פיתוח, בית זיויאל ברמת החייל (משרדיו של בית ההשקעות אלטשולר שחם) וטרמינל פארק באור יהודה.
 
אהוד סמסונוב יו"ר ויתניה הודה לכל מי שלקח חלק בהנפקה המוצלחת ולהנהלת הבורסה ואמר: "אני משוכנע כי ההנפקה תיטיב עם ויתניה. יש לנו כעת מקור נפלא למימון, לגידול, להתפתחות ולהתעצמות החברה. המסחר בבורסה יעשה טוב למשקיעים חדשים, לציבור המשקיעים בעתיד ולבעלי המניות הותיקים".
 
חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך אמרה: "אנו שמחים על הצטרפותה של ויתניה למשפחת הבורסה לניירות ערך, אשר תהווה עבורכם בית מעתה ואילך. לאחר ההנפקה, מתמקמת החברה במקום ה-42 במדד היתר, מה שיבטיח לה התעניינות וסחירות. החברה הודיעה כי החליטה לאמץ מדיניות של חלוקת דיבידנד בגובה 30% מהרווח השנתי ואנו מאחלים לחברה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

בתמונה מימין לשמאל:
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך; עפר זיו, מנכ"ל ויתניה; חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך, אהוד סמסונוב, יו"ר דירקטוריון ויתניה; יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך