ביוטיים מצטרפת במסגרת הרישום כפול לבורסה לניירות ערך

הודעה לעיתונות
06/09/2015
 
ביוטיים (BioTime, Inc)  (NYSE MKT: BTX), חברת ביוטכנולוגיה המתמקדת בפיתוח ומסחור של תרופות מבוססות תאי גזע (stem cells), הודיעה כי הבורסה לניירות ערך בתל-אביב אישרה את רישום מניותיה למסחר החל מיום שלישי, 8 בספטמבר, 2015, תחת הסימול BTX. בהתבסס על שווי השוק הנוכחי של החברה, צפויות מניות החברה להיכלל במספר מדדים של הבורסה לני"ע בת"א בהם ת"א 75, ת"א 100, ת"א בלו-טק, ת"א טק-עלית ות"א-ביומד. 
 
"אנו מאמינים שהרישום הכפול בבורסת תל אביב יסייע לנו לחשוף את מניותינו גם לשוק הישראלי אשר הופך למוקד חשוב עבור חברות ביומד וחברות טכנולוגיה", אמר ד"ר מיכאל ד. ווסט, מנכ"ל ביוטיים. "הרישום החדש מהווה גם הזדמנות להרחיב ולגוון את ציבור בעלי המניות שלנו באמצעות הגדלת החשיפה ושיפור נגישותנו למשקיעים ישראלים".

מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט, אמר: "אנו מברכים את ביוטיים עם הרישום הכפול בבורסה לני"ע בת"א, המהווה עדות למעמד המיוחד של סקטור הביומד בבורסה של תל אביב. ביוטיים מצטרפת לקבוצה של 47 חברות דואליות דבר המאפשר להן יתרונות משמעותיים, לרבות הגדלת החשיפה בקרב משקיעים ישראליים, הארכת שעות המסחר היומיות, השקעה על ידי תעודות סל וגישה קלה למשקיעים מוסדיים ופרטיים כמו גם לחברות בינלאומיות צומחות".   

ביוטיים רואה ברישום מניותיה למסחר בתל אביב מהלך טבעי לקשר ארוך הטווח שהיא מקיימת עם תעשיית הביוטק הישראלית, ובכלל זה השקעותיה בשתי חברות בת ישראליות, חברת סלקיור נוירוסייאנסס (Cell Cure) בירושלים וחברת לייפ-מאפ (LifeMap Sciences) בתל אביב שמקיימת קשרי עבודה פוריים עם מכון וייצמן למדע.