הבוקר פתח ראש עירית לונדון את המסחר בבורסה בתל אביב

הודעה לעיתונות
09/11/2015
 

​הבוקר פתח ראש עירית לונדון, בוריס ג'ונסון, את המסחר בבורסה בתל אביב, בביקורו הראשון בישראל כראש העיר לונדון, מלווה במנכ"ל הבורסה של לונדון ומשלחת כלכלית בריטית.

בוריס ג'ונסון, ראש עירית לונדון אמר כי "ישראל היא מדינה אטרקטיבית להשקעה. אנחנו יכולים רק ללמוד מההתפתחות של סקטור ההייטק הישראלי בשנים האחרונות. בשנת 2014 יותר חברות ישראליות הנפיקו בבורסת לונדון מאשר חברות ממדינות אחרות מחוץ לאנגליה. אנחנו נשמח לראות חברות ישראליות נוספות בבורסה בלונדון".

יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה בתל אביב אמר כי "לונדון היא הבירה הפיננסית של אירופה, ובין לונדון ותל-אביב יש קשרים ענפים וארוכי שנים. אני משוכנע כי קשרים אלה ימשיכו להתפתח וכי חברות ישראליות ימשיכו להיסחר בשתי הבורסות במקביל."
 
בתמונה משמאל לימין:
יוסי ביינארט - מנכ"ל הבורסה, סר אדווארד ליסטר- ראש לשכה וסגן יו"ר עיריית לונדון, דיוויד קווארי - שגריר אנגליה בישראל, בוריס ג'ונסון - ראש עיריית לונדון, אמירה ברדיצ'ב - מנהלת בכירה לסחר והשקעות, שגרירות אנגליה; אמנון נויבך - יו"ר דירקטוריון הבורסה, ניקיל רתי - מנכ"ל London Stock Exchange Plc ומנהל פיתוח בינלאומי, LSE GROUP, אלכס פולק - מנהל בכיר BlackRock, רן שלח- שותף מנהל Noy Infrastructure & Energy Investment Fund.
 
צילום: קובי קנטור. התמונה ללא כל תמורה כספית.
 
פתיחת מסחר - ראש עיריית לונדון