הבוקר פתחו את המסחר בבורסה עורכי וכתבי מערכות "הארץ" ו"דה מרקר", לרגל השקת האתר "Finance" של דה מרקר

הודעה לעיתונות
01/02/2016
 
בטקס פתיחת המסחר נכחו עורכי וכתבי מערכות "הארץ" ו"דה מרקר" והנהלת הבורסה.

סמי פרץ, עורך דה מרקר עלה לבמה ואמר: ״זה לא טריוויאלי שגוף מדיה ישראלי משקיע בימים אלה בשיפור השירותים שלו והרחבתם, אבל זה בפירוש מעיד על כך שאנחנו רואים בקבוצת הארץ ובמרקר את עצמנו כשחקנים לטווח ארוך בזירת המידע, הניתוח וההשפעה הישראלית״.

רמי גז, מנכ"ל קבוצת הארץ אמר: ״אני חושב ששילוב של עיתונות משפיעה שעובדת בשליחות הציבור ואשר גם מגישה מידע שימושי בהנגשה מיוחדת עשויים לתרום למודל העסקי של ההוצאה לאור. אם המחשבה הזו נכונה, אני מקווה שהיא תתברר לכולנו באמצעות דה מרקר פיננס״.
 
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של הבורסה הוסיף: "אנחנו מברכים כל גוף תקשורת או אחר שמביא לציבור המשקיעים בשוק ההון כלים המספקים מידע זמין, שימושי ובאופן ידידותי. מידע זה מגביר את שקיפות השוק ומאפשר למשקיעים ולדעת מה נעשה בשוק ולקבל החלטות מושכלות בהתאם."
 
בתמונה מימין לשמאל:
אמנון נויבך – יו"ר דירקטוריון הבורסה , ליאור קודנר - סמנכ"ל דיגיטל הארץ דה מרקר, יניב בן - מנהל מכירות הארץ דה מרקר, ענת זבדה - מנהלת שיווק הארץ – דה מרקר, דרור איטח - מנהלת הפעילות הפיננסית פרידיקטה, פליקס לביץ - מנכ"ל משותף פרדיקטה , רמי גז - מנכ"ל קבוצת הארץ, עמוס פרי - מנכ"ל משותף פרדיקטה, יגאל ברקת - סמנכ"ל בכיר, מנהל מחלקת שיווק ,מכירות ודוברות הבורסה לניירות ערך, יוסי ביינארט - מנכ"ל הבורסה לניירות ערך.

פתיחת המסחר בבורסה עורכי וכתבי מערכות "הארץ" ו"דה מרקר", לרגל השקת האתר "Finance" של דה מרקר