כלכלה בג'ינס - הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות IBI ו- SUPERSONAS בסדרת מפגשים לנשים "השיק של השוק" - הרצאות פתוחות לקהל הרחב בהשתתפות מנהלות ובכירות מעולם העסקים; המפגש הקרוב – שרשרת המזון ואיך היא משפיעה על הכיס של כולנו

הודעה לעיתונות
04/09/2016
המפגש יתקיים ב – 22.9.16 בשעה 18:00 במרכז הכנסים של הבורסה; המפגש פתוח לקהל הרחב, על פי רישום מראש ואינו כרוך בתשלום.  

הבורסה לניירות ערך, בית ההשקעות IBI ו-  SUPERSONAS, ארגון הפועל ליצירת נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת, חוברות יחד לשיתוף פעולה ומקיימות גם השנה את מפגשי "השיק של השוק" - סדרת מפגשים לנשים בנושאי כלכלה וכסף. 

היוזמה, שהתקיימה לראשונה בשנה שעברה וזכתה להצלחה רבה, נועדה להעלאת המודעות לעולמות הכלכלה והפיננסיים ובמטרה לחשוף את הציבור הנשי לנושאי כלכלה וחברה שמצויים על סדר היום. במפגשים ייקחו חלק מנהלות בכירות מהמגזר העסקי. 

במפגש הקרוב ישתתפו: 
חגית כץ-שינובר, סמנכ"לית הסחר והרכש בקופיקס, 
עדי יופה, טרדולוגית, מומחית לחיזוי טרנדים
אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב- IBI בית ההשקעות; 
גל לנדאו-יערי, משנה למנכ"ל הבורסה לניירות ערך ו- COO. 

ההרצאות מכוונות לקהל ללא רקע מוקדם וכן רלוונטיות גם לעוקבות אחר העיתונות הכלכלית וההתפתחויות בשוקי ההון.  

"השיק של השוק" נולדה לאור העובדה כי מרבית השיח הכלכלי והפיננסי המופנה לנשים נוגע לתחומי צרכנות נכונה ולא לתחומי השקעות ושוק ההון. מנתונים שנאספו על ידי בית ההשקעות IBI עולה כי קיים ציבור ניכר של נשים המרגישות שאין בידיהן כלים מתאימים לניהול הפיננסי והן חסרות הבנה בתחום - למרות החשיבות הרבה שיש לתחום זה על הביטחון הפיננסי עבורן ועבור משפחותיהן. סדרת המפגשים מיועדת לאפשר להן להתעדכן במגמות הנוכחיות בעולם ההשקעות על רבדיו השונים. 

ההשתתפות במפגשים, אשר יתקיימו במרכז הכנסים של הבורסה, תהיה פתוחה לקהל הרחב, על פי רישום מראש ואינה כרוכה בתשלום. המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי, 22.9.16 בשעה 18:00.